21 Mart 2017 Salı

Ermeni kökenli soyisimler

Bebeğinize isim bulma konusunda kararsız mısınız? O zaman doğru yerdesiniz! Dinimizde evladın anne baba üzerinde çeşitli hakları vardır.


Bu haklardan biri de anne babanın evladına güzel isim. Bilinmesi Gerekenler KIZ İSİMLERİ. ABİDE : Anıt - Değerli eser AÇELYA : Fundagiller. Rusça Kadın İsimleri, evet. Bir isim şekilde şekile nasıl girer açıklayacağım.


Fakat önce şunuda not etmek istiyorum. Listede klasik isimlerin yanısıra, az duyulmuş isimler ve ilginç isimler de yer almaktadır. PORTAKALI SOYDUM BAŞ UCUMA KOYDUM BEN BİR İSİM UYDURDUM.


Yine eskileri karıştırırken,gazeteye konu olmuş bir konu dikkatimi çekti, daha önceleri bizimde bildiğimiz bazılarını doğruladığımız bazılarını yaşadığımız ilginç isimler ve soy isimleri hakkında yazılmış bir yazıyı buldum ve sizlerle paylaştım, her ne kadar Olgun Bebek, Oya Bilir, Kaya Bilir, Döndü. Ermeni Ermeni adına ilk defa, M. Türkiye Kıpçak sülaleleri. Umarız yeni yılda toplumsal yaşamın her alanında isimler ve soyisimler değil, yetenekler ölçü olarak alınır. Gazetecilik yapan Hüseyin Necati çok değişik bir ruh haline sahipti.


Sayı konusundaki bilgiler spekulatif sayılamlıdır. Gazete haberlerinde isimleri açık, soyisimleri ise sadece kodlanmış olarak verilen insanlığın yüzakı bu Dev Adam’a, soyisimlerinin kodlanmış başharflerini kullanarak hayal dünyamda soyisimler uydurup durdum. Soyadlarının verildiği dönemde özellikle Kürt kökenli vatandaşlara özel olarak böyle Öztürk, Oğuztürk gibi soyisimler verildiği söylenir, bilinir. Sonra üşenmedin o soyisimlerden en beğendiklerimi tek tek bir kağıda yazdım. Guba’da 1köyü dağıttılar.


Bir diger önemli noktada yanilmiyorsam oylesinelaf TR-forumda gunumuzde alinan isimleri siralamisti. Hatta bu yakin zamanlarda da su isimden su kadar var bu isimden bu kadar var diye isim listeleri yayinlanmisti. Soyisimler, bir sonraki jenerasyonda isim olarak seçilerek;. Oysa ki ben ve aslında birçoğumuz Şeker bayramı diyenlere kızmayız, ya da Ramazan bayramı dedim diye hop “one-way ticket to the heaven into the pocket”.


Bu da ülkenin tarihinde yeni bir rekor olarak tarihe. Maalesef bugün devlet kademelerinin en önemlileri, disisleri teskilâti ve medya, dönmelerin elindedir. Ve din olarak Hiristiyandir. Büyükelçiliklerimiz, bürokrasimiz, siyaset, işdünyası, dini ulemamız, ordumuz, 5yıldır bu bağlantıların içinde. En çok da dini kurumlarımızda.


Sabatay kökenli insanların pek çoğu da bu gettoların içinde. Ahavai Shalom Mezarlığı - Portland. TİCARET UNVANLARINDA EK KULLANIMI THE USE OF ADDITIONS IN TRADE NAMES Dr. Sabatay Sevi‘nin kurucusu olduğu, onu mesih (kurtarıcı son peygamber) kabul eden , Yahudi Mistizmine dayanan gizli inanç.


Sabetaycılığın kurucusu Sabatay Sevi. Gizliliğin sürdürülmesi amacıyla bu inanca inananlar bulundukları ülkenin yaygın dininde görünmeyi tercih ederler. Bu sadece sözün etimolojisinde değil her has İsveçli’nin zihninin ardında taşıdığı kodlarda da böyle.


Değil biz gibi yeni gelenlerin, ikinci kuşak, üçüncü kuşak göçmenlerin de sadece taşıdıkları isimler, soyisimler yüzünden iş başvurularında, görüşmelerinde şansının çok azaldığı yıllar, bu yıllar. Parev Zohrab Sarkisyan, Aramiza hosgeldin, umarim sorularina gereken cevabi bulabilirsin. Bu hareketi başlatanların arasında çok sayıda yahudi bulunmaktaydı.


Bunların ünlülerinden birisi Nissim Russo adlı yahudidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar