24 Haziran 2014 Salı

Turkcell mesaj gelmiyor

Menüden “İletiler” bölümüne giriş yapın. Menü tuşuna basarak Ayarlara girin. Açılan sayfadan ayarını yapmak istediğiniz seçeneği tıklayın. Arama yapabiliyor ve alabiliyorum hatta mesaj da gönderebiliyorum ama bana atılan mesajlar gelmiyor. Karşı tarafta iletilemedi, başarısız gibi yazılar çıkıyormuş.


Sms ayarlarından tutun da diğer şebeke ayarlarına varıncaya kadar bu sorun yaşanabiliyor. Telefona Mesaj Gelmiyor Sorunu Çözümü. Gerçi artık sms pek kullanılmasa da, bu noktada ön plana çıkarılan birbirinden farklı seçimler de gayet gerçekçi bir noktaya ulaşıyor idi. Turkcell hatlı telefonuma SMS gelmiyor.


Bu durumu müşteri hizmetlerine defalarca yazdım. Cevap hep aynı, hattınızda kısıtlama görünmüyor, hattınızı başka telefona takın, yıldız kare numaralar yazın dediler, şebekeyi manuel seçin dediler, otomatik seçin dediler. Yukarıdaki sonuç başarısız ise birde şunları deneyebilirsiniz arkadaşlarım. Paket aşımı varsa hizmet kısıtlaması olabilir.


Turkcell mesaj gelmiyor

Böylelikle, bankadan SMS gelmiyor şikayetinin en çok hangi banka ve operatörden kaynaklandığını bulabiliriz. Arkadaşlar bana atılan bazı mesajlar gelmiyor yada çok geç geliyor. Hattım Türk Telekom,karşı tarafında. Bu sorun telefonlamı alakalıdır yoksa hatlamı.


Bilgisi olan ve ne yapmam gerektiği hakkında fikri olan varmı ? Konuya cevap yazmak için üye olmalı yada giriş yapmalısınız. Yukarıda sizlerle paylaştığımız yöntemler Whatsapp’a girmeden mesaj gelmiyor sorununuzu mutlaka çözecektir. Yukarıdaki bütün işlemleri yapmanıza rağmen sorun hala devam ediyorsa telefonda fiziksel bir sorun olabilir ve yetkili servisten destek alınız. Etiketler: telefonuma mesaj gelmiyor turkcell hattıma mesaj gelmiyor telefona mesaj gelmiyor. Son kuşlar adlı kitabın yazarı kimdir?


Su buz haline geçerken hacmi neden artar, bunun canlılar için önemi nedir? Tekrar tekrar deniyorum adet iletilmedi mesajı geliyor. WhatsApp Hesap Doğrulama SMS Kodu Gelmiyor.


Ağ bağlantınızı kontrol edin. Message veya MMS olarak mesaj göndermek için hücresel veri veya Wi-Fi bağlantısına ihtiyacınız vardır. SMS mesajı göndermek için hücresel ağ bağlantınızın olması gerekir. Hattı değiştirdiğimden bankaya gidip güncellettim bu hattı kayıt edin diğerini silin diyince güncellediler ve mesajı geldi telefonuma,ama denediğimde telefonuma sms şifresi gelmiyor gelmediğinden giremiyorum tabi bu aralar bir arızamı var yoksa yaptıgım bir yanlışlık mı var?


Turkcell mesaj gelmiyor

Her telefonda olduğu gibi Casper Via a1’de de bir mesaj kotası vardır. Mesajların bir kısmını silip öyle deneyiniz. Kim aramış servisi nasıl iptal edilir?


Instagram hesabınızı doğrulamak istediğinizde ya da şifre değişikliği yapmak istediğinizde cep telefonunuza mesaj gelmiyorsa bu sorunun birden fazla nedeni var. Bunlardan bazılarına aşağıda yer verdik. Mobil Veriyi Açınca internet Gelmiyor. Operatörden mi kaynaklandığını anlamaya ve buna göre bir çözüm elde etmeye çalışacağız.


Gönderdiğiniz kısa mesaj tarifeniz üzerinden ücretlendirilir. Normal SMS gönderebiliyorum ancak ben alamıyorum. Banka ve farklı yerlerden mesaj geliyor, ancak arkadaş yada farklı numaradan mesaj alamıyorum. Bilenler bir yeşillendirsin lütfen. Ay sonu faturamı görüp çıldırmak.


Diger bi olanak ise çarpırsma ihtimali yani sen birisine mesaj atınca o kisiye baska birisi mesaj atarsa senin mesaj geç iletilir aynı sekilde bu senin için de geçerli,yani sana da geç gelebilir. Ama buna pek ihtimal vermiyorum çünkü bu gecikmelermeler en fazla yarım saat sürer gün. Sizlerin de karşılaşmış olduğunuz sorunlardan biri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar