19 Haziran 2014 Perşembe

Yeni foça mı eski foça mı

Taş çıkandan mı, tuz çıkandan mı? Foça’da depolanıp gemilerle. Güncellemeler: Takip Et. Yeni foça mı eski foça mı ? Pazar günü gezmek amaçlı foçaya gidelim dedik ama yeni foça mı yoksa eski foçaya mı gitsek karar veremedim.


Yeni foça mı eski foça mı

Sizce gezme ve güzel bir rakı balık yapmak için neresi güzel? O taşa ben de bastım mı acaba? Peki İzmir, Foça nerede? Adını foklardan alan Foça, İzmir’in kuzeybatısında yer alan bir sahil ilçesi. Ben de uzun süredir blogda yoktum, yazını yeni gördüm ve çok mutlu oldum.


Eski Rum kasabası özelliğini hala yitirmemiş (yitirmesini da asla istemediğim) en güzel yerlerdendir. Bu aralar yine gidebilirsem (en son iki ay önce gitmiştim) çok mutlu olacağım. Eskiden güzel insanlar vardı.


Konuşmasında hikmet, susmasında edep, bakışında feraset, duruşunda asalet. Nurani simalı, vakur ama mütevazi insanlardı. Foça, tüm Ege sahilinde eski dokusunu koruyabilmiş nadir yerlerden.


Biz şansımızı Sazlıca Kamp Alanından yana kullandık. Başındaki bey çok ilgili bir abi. Giriş ücreti kişi başı 7. TL fakat biz geç saatte gittik diye TL’ye indirdi.


Son Dakika Foça Haberleri Son dakika Foça haberlerini buradan takip edebilirsiniz. En son foça haberleri anında burada. Foça haber sayfamızda Foça haberleri okuyabilir, Foça son dakika haberleri ve güncel Foça gelişmelerini görebilirsiniz.


Bu yolda bir yanınızda deniz bir yanınızda çam ağaçları arasından ilerliyorsunuz. Foça ismi, antik çağda civarda bulunan foklardan dolayı konmuş olan Eski Yunanca Phokaia isminden günümüze Foça olarak gelmiştir. Eski Foça, ilk görüşte insanı kendine aşık eden bir yer. Yine bir İzmir kamp alanı ve yine bir işletmeye ait kamp alanı ile geldim. Sazlıca Plajı’yla ilgili merak edilen tüm soruların cevapları bu yazıda yer alıyor.


Ege bölgesinde kuzeyden güneye doğru denize dikine inen dağ ova silsilesi ile denize ulaşılır. Sanırım fabrikalar önünden geçen eski Foça minibüslerine binip gidebilirsiniz. Karataş’a mı bastım acaba? Bu İçeriğe Yorum Yap Gönder. Haritası, Uydu Görüntüsü.


Ayshe Otel, Foça: Tarafsız yorumları okuyun, gerçek gezgin fotoğraflarına bakın. TripAdvisor’ın interaktif haritasını kullanarak konuma ve yakındaki restoran ve gezilecek yer seçeneklerine göz atın. Konaklamanız için fiyatları karşılaştırın ve en iyi teklifi alın.


Yeni foça mı eski foça mı

Mrb bence kesinlikle yeni focanin bir hastanesi olmali. BU konuda cok magduruz ve cocuklarimiz hasta oldugunda eski focaya veya izmire kadar gitmek zorunda kaliyoruz ki hadi bide hamile bayanlari dusunelim bu durum. YEtkililerden ricam lutfen burda yaasayan insanlarida. IKinci sikinti da yollarin cok.


MUstafa KEmal Ataturk mahallesinin. Balıkçılarından, dondurmacılarına, limanlarından, denizlerine aradığınız ne varsa burada bulabilirsiniz. Otel mükemmeldi, personel nazik ve yardımsever. Oda çok temizdi ve yatak çok rahat. Kahvaltı sevimli görünümüyle, alan yeşil çiçekleriyle ve çok temiz ve yemekler mükemmeldi.


Geçiren kuzenimi gerçekten keyif. Tertemiz koylar, plajlar, sık sık mola verme isteği uyandırsa da, yolun virajı, sizi zaten yavaş yavaş, manzaralara doya doya gitmenize sepep olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar