26 Mart 2014 Çarşamba

Herhangi birine aşık olmak için bunu yapın

Kim bu formüle sahip olmayı istemez? Başlığın altından şahane bir hikaye ve çok ilginç bir bilimsel araştırma çıktı. Herhangi birine aşık olmanız mümkün.


Aşık olmak için bir yabancıyı bulup, bu soruları cevaplamaya ve gözünüzün içine dakika bakmaya ikna edebilirseniz, bizi de düğününüze davet edebilirsiniz. Dünyadaki herhangi birini davet edebilecek olsan, akşam yemeğine kimi davet etmek. Aşık olmak ile ilgili birçok yazı ve kitap okumuşuzdur ama nasıl önleyeceğimiz konusunda pek fazla yazı olmasa gerek. Aslında birçoğumuzun sıklıkla karşılaştığı bir durum yanlış kişiye aşık olmak ve ne yapacağını bilmemek.


Bir aşk zaten ne kadar saçma ise ve olmaması gereken bir durum ise olur ve aşkın şiddeti o derece büyüktür. Abicim aşık olursan tabiki evlenirsin, tamam da aşık olurmusun? Ya bi kere ben kız olsam, benim gibi biriyle evlenmezdim gibime geliyo, hal böyle olunca kendimi karşı tarafın yerine koyuyorum ve hak veriyorum. Evlenmeyi bırak aşık olmazdım çünkü hoşlanmazdım sanırım.


Kendiniz olun Aslında verilebilecek tüm ipuçları öncelikle kendiniz olabilmekle alakalı. Eğer sahte iseniz, bir erkeği kendinize aşık edebilmenizin önemi yoktur çünkü aslında aşık olduğu kişi siz olmayacaksınızdır. Bu yüzden ne olursa olsun, kendiniz olun. Birine Aşık Olduğunuzu Nasıl Anlarsınız Aşık Oldugunuzu Nasıl Anlarsınız - Bu makaledeki notlar: aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız birine aşık. Aaa… O’nu mu seviyorsun?


Ona tutulmaktansa git kendini boğaz köprüsünden. Onu yeme bunu yeme ne yiyeceğiz? Hayat 40’tan sonra mı başlar? Anne olmak için uygun değilmişim. Hakikatli işler peşinde koşarken.


Kendinize nasıl aşık olacağınızı merak ediyor olabilirsiniz. Kimse size bunu nasıl yapacağınızı öğretmedi ve dürüst olmak gerekirse, bunu başarmak çok zor olabilir ama kesinlikle imkansız değildir. Bugün vereceğimiz önerilerin bu doğrultuda işinize yaramasını umuyoruz. Aşkı sahip olmak sanmayın. Aşk aşık olduğun kişiyi arzulamak kadar onun mutlu olması için gö.


Birine aşık olmanın en heyecanlı yolu onu tanımaktır. Sonuçlar, insanların eğer bunu denerlerse neredeyse herkesle yakın bir ilişki kurabileceklerini gösterdi. Eğer öyleyse, o kişiyi nasıl seçersin?


Birisine aşık olmak, genç bir insan için stresli bir durum olabilir. Eğer aşık olduğun kişi seninle aynı cinsiyette ise daha zor olabilir. Bu eşcinsel olduğun anlamına mı geliyor?


Bu sorulara kolay cevap yok. Kendiniz için iyi bir şey yapmış olmak, mutluluğunuzu artıracaktır. Sevgilinizin sevmediği herhangi bir şeyleri yapın örneğin kısa giyinmek,Manken olmak vb. Dürüst bir yaşam mı sürüyorsunuz? O zaman tanıdık olmayacak deyip hemen bir tiyatro salonuna gittim.


Oradan herhangi birine (göz kararı yakışıklılığına bakarak) birini seçtim ve rüşvet teklif. Aşk fikri neredeyse her gün radyoyu ve TV’yi izleyerek sizi çevreler. Fakat aşık olan herkesin size söyleyebileceği gibi, aşk medyada sık sık anlatıldığı kadar basit değildir. Aşık olmanın anlamı insandan insana değişecektir, ancak bu her türlü aşkta ortak olan bazı duyguların olmadığı anlamına gelmez. Sonunda cevapları bulmak için kendi içine bakmak.


Bir erkeği kendime nasıl aşık ederim erkeğin aşık olması için ne yapmalı bu taktikleri uzmanından aldık. Harika özellikleri olduğunu bildiğimiz birine ya da bir şeye sahip olmak için, hepimiz güçlü bir istek duyarız. Forumdan birine isim vererek yorum yapın. Aldığı Beğeni: 1Ödül Puanları: 63.


Cininler Kadın Vucudanda Yaşaması Ve Aşık Olması Herkese iyi akşamlar aylardır bu konuyu arastırıyorum ve yaşıyorum , ifrit bir cinle baş etmeye çalışıyorum ay olmak üzere konu hakkında ehil bir hoca ve tüm ailem ondan kurtulmaya çalışıyoruz , yaşındayım ve yaşından beri vücudumda olduğunu söylüyor bahsedilen dualar binlerce kere okundu canı çok. Eğer daha önce hiç deneyim etmemişseniz, bir kereliğine bile olsa VIP uçun ve kral dairesinde kalın. Kral dairesinin hep merak ettiğiniz gizemine tanıklık edin. Oksijen solunumu yaşan canlılar olarak, yeryüzünde yaşıyoruz ve olan biteni gözlemliyoruz. Aranızda herhangi bir fiziksel temas oldu mu?


En yeni Öyle birine aşık ol ki! Bunu düşünmek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar