22 Nisan 2016 Cuma

Kendi aracımla çalışmak istiyorum

Lojistik ve Taşıma İş İlanları mı arıyorsunuz? Aradığınız işi sahibinden. KENDİ ARABAMLA İŞ ARIYORUM DİYENELER : Nakliye, servis çekme, taşaron, personel taşımacılığı, okul taşımacılı, servis çekme işi gibi kendi arabamla çalışabileceğim iş ilanı arıyorum. Kendi arabanız var ve siz bundan para kazanmak istiyorsunuz bu mümkün.


Arabamla iş arıyorum dediğiniz bu ilgili ilan sizlere bir ek iş bulmanızda yardımcı olabilir. Bu ek iş ilanı kendi arabasıyla iş arayan kişiler için oluşturulmuş olup, ilgili ilan. Kendi binek aracıyla çalışacak şöför arkadaşlar İş İlanları. Türkiye ve yurtdışında 31.


Tam zamanlı, dönemsel ve yarı zamanlı iş ilanları. En büyük ve güvenilir iş verenler. Kendi aracımla şöför olarak çalışabileceğim kargo yada su dağıtım firmalarında tam zamanlı veya yarı zamanlı olarak çalışmak istiyorum. Ayrıca şehirler arasıda çalışabilirim. Uzun yol tecrübem vardır.


Renault Symbol aracımla iş arıyorum. Acil Olarak İş Arıyorum. Kendi Aracı Ile iş ilanı dünyanın en büyük iş sitesi Indeed. Kendi aracımla çalışmak suretiyle antalya da söförlük yapmak istiyorum Antalya Adliyesinden emekliyi. Ekonomi konularının seviyeli bir ortamda konuşulduğu Koniks.


Arkadaşlar ben kendi aracımla şirketlere şoförlük yapmak istiyorum. Herkesin olduğu gibi öğrenciler in, ev hanımlarının da ek gelir e her zaman ihtiyacı vardır. Dizel Dsg Süperb Aracımla. Wolksvagen Transporter Tavan.


Bölümlerde çalışmak istiyorum. Birlikte çalışmak istediğiniz işverene ya da iş arayan kişiye pariyer. Merhaba bende uber şoförü olarak çalışıp daha sonra kazancına göre araç alıp kendi aracımla çalışmak istiyorum.


Suan hicbir iste calismiyorum. Kendi Panelvan Aracımla Nakliye Yaparım Süleyman Kaya İstanbul iş arayan. Kurumsal ihtiyaçlar, temizlik,nakliye, yemek ve garsonluk yapabilirim. Tırın üstünde kendim çalışıcam. Ksıkıtım yok arkadaştan kiralıcam.


Burda boş hayallerin peşinden koşmuyorum kendi aracımla çalışmayı istiyorum en rahat şekilde en çok hangi şekilde para kazanırım onu soruyorum. Yılbaşı gecesini çalışarak geçirmek isteyen kişiler için pek çok ek iş imkanı bulunuyor. Bunlardan bazıları yılbaşı için özel etkinlik düzenleyen kuruluşlarda görev almak seçeneği oluştururken bir kısmında ise kendi yaratıcılığınızı kullanmanız gerekiyor.


Bir cevap yazın Cevabı iptal et. E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Altur’un filosunda çalışıyordum. Daha sonra Hikmet Albayrak’a, ‘kendi aracımla değil de firmanın filosunda kaptan alarak çalışmak istiyorum’ dedim.


Kendi aracımla çalışmak istiyorum

Ben de birkaç yere daha haber saldım, diğer arkadaşlarıma söyledim, şimdi kaptan olduk. Doğum Yerim İstanbul EhliyetleriB Yaşındayım. Gün içine kendi aracımla servis çekikiyorum. Gecede şöför olarak çalışmak istiyorum. Uber Sürücüsü olarak dilediğiniz zamanlarda çalışabilir ve kendi işinizin patronu olabilirsiniz.


Durak ücreti yok, plaka kirası yok. Merhaba kendi aracımla her türlü nakliye işi yaparım ford transit 3s kapalı kasa tenteli. Resmi Kurum Ve Dairelerde Olabilir Özel Şirketlerde Olabilir Aracımla Çalışmak İstiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar