14 Ekim 2015 Çarşamba

Ingilizce kursuna gitmeli miyim

D ya erasmus da düşünüyorum ama şartlar nasıl, gitme koşulları ne filan bilmiyorum. Konuşmam iyidir kötü değil fakat genede gitmek istiyorum sizce vakit kaybı mı yoksa gideyim mi? Matematik İngilizceden daha zordur.


Ingilizce kursuna gitmeli miyim

Kursa gitmeden ingilizceyi kendim öğrenebilir miyim, hangi kursa gitmeliyim. Yoksa bir YDS kursuna 6TL vermek mantıklı mı ? Bazı kelimeleri biliyorum, öyle çok berbat bir ingilizcem yok sınava kadar da bir şeyler yapabileceğime inanıyorum ama açık söylemek gerekirse temelim biraz zayıf gramer konusunda. Yetiştirebilir miyim sınava kadar yoksa paraya kıyıp (YDS) kursuna gitmeli miyim ? Bu yazıda İngilizce öğrenmeye yeni başlayanlar, yani sıfırdan İngilizce öğrenmek isteyenler için önerilerimizi paylaşacağız.


Ama önce, İngilizceye başlangıç dönemini biraz tanımakta fayda var. Dershaneye gitmeli miyim sizce ? Yoksa dershane yerine ingilizce kursuna mı gitsem ? Temelin ne durumda ,bunu ancak sen bilebilirsin. Ama eksikli görüyorsan,kursa gidebilirsin. Hızlı okuma kursuna gitmeli miyim?


Günümüzde bilgi diğer zamanlara göre çok daha kıymetli oldu. Bilgiyi artırmak için İlkokul hızlı okuma eğitimlerini alınmalıdır. Arkadaşlardan birisinin dediği gibi bilgisayar programcılığı okuyarak bu eğitimini pekiştirebilirsin. Profesyonel olarak çok iyi konuşmasan da olur ama en azından sektörde çok duyacağın ve de doğru olan teknik döküman. Hazırlık sınıfları kalabalık olduğu için ne yazık ki tek tek konuşma şansınız çok zordu.


Ingilizce alt yapim neredeyse sifir. Kpssden onceki ydsye girdim salladim hepsini küsür almisim. Durum bu kadar vahim :-D. Birkac soru sormak istiyorum sizlere. Yds de genel ingilizce şart mı?


Bir kursa gitmeli miyim yoksa evde halledebilir miyim? Hangi kitaplari almam gerekir ? Mesleki kariyerim açısından yalnızca diploma sahibi olmanın yeterli olmayacağını düşünüyordum. Lisans eğitimim sırada pek çok kez İngilizce kursuna gittim fakat bunun çok fazla yararını göremedim. Mevcut öğretim sistemlerine meydan okuyan ve noter garantili eğitim vaat ederek, İngilizce bitmiştir diyen İngilizce eğitimeni ile İngilizce.


Lise bitiminde en dusuk Up. Ucuncu dil olarak ne onerirsiniz? Universite egitimi icin direkt yurtdisina mi gitmeliyim, yoksa Erasmus gibi yollari mi onerirsiniz?


Spikerlik eğitiminde öğrencilere saha uygulamalı röportaj ve sunum eğitimleri verilmesi çok önemlidir. Bir de malum ingilizce daha önce ingilizce kursuna gittim. Kendime bu konuda bir güvensizliğim var.


Sizce yine de gitmeli miyim ya da gidince çok zorluk çeker. Simple past tense yani geçmiş zamanı iki şekilde inceleyeceğiz. Geçmiş zamanda durum cümlelerinde kullanılan iki yardımcı fiil vardır. Mimarlık eğitiminde neler kazandırılır?


Nasıl bir eğitim süreci söz konusudur? Bu konuda ciddi anlamda çok büyük merak söz konusu. Bu gerçekten çok doğal bir soru ve haklı olarak sormak gereği duyuyorlar. Haber , yarışma yayını yapan büyük yerli mimarlık web sitelerinde bu gibi samimi paylaşımlardan öte daha çok tasarım ve ciddi.


Bilginiz var ise eğer doğrudan sınava katılabilirsiniz, ancak İstanbul Lisan Merkezi’nin sunduğu saatlik hazırlık programına katılmanız şarttır. Almanca kursuna gitmeli miyim? If Clause nedir If Clause örnekler Şart demek, bir şeyin meydana gelebilmesi için ondan önce başka bir şeyin olması gerektiği demektir. Ancak dil hala ikinci planda bırakıldığı için yıllarca İngilizce dersleri görmemize rağmen çoğu öğrencinin İngilizcesi I, you, we, they de takılı kalıyor.


Ingilizce kursuna gitmeli miyim

Haliyle birçok insan, hele ki büyüklerimiz, yabancı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar