27 Ekim 2015 Salı

Facebook açmak istiyorum ama açamıyorum

Nelere dikkat etmeniz gerekir hepsi web sitemizde. Soru ve sorunlarınız için sitemizi kullanabilirsiniz. Tanıdıklarınla fotoğraf ve güncellemeler paylaşmaya başlamak için bir hesap aç.


Zamanında sessiz sakin kendi halinde bir ezik olmayacaktım, facebook profilimi kapatmama gerek kalmayacaktı, bu hallere düşmeyecektim. Hadi sıfırdan instagram ve twitter açmak neyse de, bu saatten sonra sıfırdan facebook açmak kötü bir durum. Yeni bir facebook hesabı açmak istiyorsunuz fakat yukarıda bahsedilen bir hata ile karşı karşıya kaldığınız da böyle bir durumda ilk yapmanız gereken işlem, adımlarından bir tanesi mail adresinizin üzerine açılan hesabın şifresini istenilerek yani şifremi unuttum adımları. Etiket: facebook açmak istiyorum ama açamıyorum. Merso: Çok saf, bir o kadar da meraklı.


Gerekirse aynı soruyu kere sorsa bıkmaz. Bazen kekeme , bazen de yazı yazmayı pek beceremeyen hayali bir karakter. Hemen facebook anasayfasına gidiyorsunuz.


Orada size facebooka kayıt ol seçeeği verilmiş oraya tıklıyorsunuz. Daha sonra Ad soyad Mail adresi Giriyorsunuz. Kaydet dedikten sonra facebook hesabınıza yönlendiriliyorsunuz.


Connect with friends, family and other people you know. Share photos and videos, send messages and get updates. Değişik isimle ikinci bir feysbuk sayfası açmak istiyorum. Instagram hesabı açmak için kaydolurken sürekli olarak Üzgünüz, hesabın oluşturulurken bir sorun oluştu.


Lütfen birazdan tekrar dene. Bir türlü yeni bir instagram hesabı açamadım. Ne denediysem olmadı sürekli hata veriyor.


Ben facebook hesabımı donduracağım ama yıl sonra bu hesabı açmaya kalkarsam hesabımı eskisi gibi açabilir miyim? Merhaba ben fecebookumu çok uzun zaman önce dondurmustum ama şimdi açmak istiyorum fakat şöyle bir sorun var. Birkaç gün önce instangram hesabımı geçici olarak devre dışı bıraktım fakat şimdi yeniden açmak istiyorum. E-postamı ve şifremi doğru giriyorum.


Ben kendime facebook açmak istiyorum. Mesela ben captain rex adlı bir kullanıcı hesabı açmak istiyorum ama açamıyorum. Ancak facebook da clone captain rex hesaplı biri bile var. Veya başka parodi hesaplar. Haliyle bazı hesaplar haksız yere kapatılmış oluyor.


Bu duruma maruz kaldıysanız ilk önce hesabınızın neden kapatıldığını tahmin etmeniz lazım. Msn Açmak İstiyorum Nasıl Açabilirim? Msn’ye kaydolmak istiyorum diyenler doğru adrestesiniz. Ama bir türlü göremiyorum. Bende yeni bir hesap açtım adına Ali dedim , alt bir sayfa oluşturarark.


Facebook açmak istiyorum ama açamıyorum

Face onay kodu göndermedi. UYARI: Msn açmak artık mümkün değil, sebebi ise msn messenger hizmetinin skpye olarak değişmesidir. Bundan böyle artık msn deilde skype olarak kullanılacaktır.


Msn açmak isteyen arkadaşlar belliki msn hizmetinin durduğundan haberdar değiller. Tinder hesabı açmak istiyorum ama yardıma ihtiyacım var açamıyorum diyorsanız sizin için Tinder hesabı nasıl açılır resimli olarak anlatalım. Tinder uygulamasında hesap nasıl açılır gösterelim. Tinder’da hesabı açmak için ilk işlem uygulamayı cihazına indirmen olacaktır. Twitter hesabı açmak istiyorsanız öncelikle Twitter.


Merhaba hesabım dondurdum ama şimdi giriş yapamıyorum şifre de doğru ücret ne kadar lütfen yardım edebilir misiniz. Bilgi verirseniz işlemi gerçekleştirmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar