8 Ekim 2015 Perşembe

Beni ne kadar iyi tanıyorsun testi oluştur

Beni ne kadar iyi tanıyorsun testi oluştur

Beni Ne Kadar Iyi Tanıyorsun ? Burcuna Göre Nasıl Birisin? Kendi testini oluştur ve arkadaşlarının seni ne kadar iyi tanıdığını öğren! Nasıl güzel bir aşka ve ilişkiye sahip olduğunu hissedebiliyoruz.


Bu kadar detaycı ve ilgili olman emin ol partnerini de çok mutlu ediyordur. Bizden sana kocaman bir maşallah! Arkadaşlar Sizden Ricam Bu Testi Çözmeniz. EĞER BIR AY BOYUNCA BIR YEMEK ZORUNDA KALSAM NE YEMEK YERDIM?


Bakalım onu ne kadar iyi tanıyorsunuz? KS de kullandıkları nickleri kullanmaları dır orda ki ad bölümünde de. Benim en sevdiğim şarkı türleri nelerdir? Hangi Minecraft Karakterisin.


Evleneceğin Kişinin Mesleği. Bu arkadaşlığımızın testi. Bir quiz oluşturun, arkadaşlarınızla paylaşın, cevap vermelerini ve sonuçları görmelerini sağlayın. Feel free to contact me for any queries. Tolga Sarıtaş son zamanlarda ekranda gördüğümüz en yetenekli, en doğal, en yakışıklı oyunculardan biri.


Senelerce üzerine koyarak biriktirdiği deneyimi ve ekran ışığıyla geçtiğimiz yaza damga vuran, gönüllere taht kuran, yakın zamanda aldığı ödüllerle başarı basamaklarını tırmanan genç oyuncuyu ne kadar iyi tanıdığınızı test etmeye var mısınız? Malatyasporu ne kadar iyi tanıdığını test etmek ister misin? Hemen testi çöz ve cevabını paylaş! Kavak Yelleri’nde hayat verdiği Mine karakteri ile hayatımıza giren ve o günden beri evimizin kızı misali ekranlarda salınmaya devam eden Aslı Enver’in sempatisi ve büyüleyen yeteneği ile hemen herkesin sevgisini kazandı.


Onu bunca seviyoruz ama ne kadar iyi tanıyoruz? Biz sorduk, cevaplar senden! Bu testi sevgilime yaptırdım. Bazılarında yanlışları olsa da.


Benim canım arkadaşlarım beni ne kadar tanıyormuş merak ettim dahil olalım bakalım bu akıma #128539; Futbolda Asıl Mevkin Ne ? Aşk ölçer kafanızdaki sorulara cevap buluyor. Test sonuçları bilimsel değer taşımaz. Karşı Cins Neyinizi Beğeniyor?


Harry Potter´ın dünyasını ne kadar iyi tanıyorsun? Bu videoda tek yıldıza layık görülen ürünleri test ediyoruz. Sonra da kendi yıldızlarımızı veriyoruz.


Gerçekten de tek yıldız verecek kötüler mi? Sevgilin Sana Ne Kadar Aşık? Prensiplerinden ödün verecek kadar mı? Sizin için ölümü değil,yaşamayı göze alacak kadar mı?


Siz olsaydınız, sevinirdiniz. Sadece Kartal Gibi Gözlere Sahip Olanların Çözebildiği Bu Testi Geçebilecek misin? Fakat ben o dişiyle çok daha fazlasını yaptım. Jean-Christophe Grangé’nin yazdığı kitapta Türklerle ilgili verilen önemli detayların iyi yansıtılması üzerine film epey alkış toplamış zamanında.


The Girl on the Bridge (Köprüdeki Kız) Fransız yapımı dram filmi. Read from the story Aptal Anonim - Texting by huzunluplutonuydusu (plüton) with 6reads. Yorumla beraber bölüm de gelir kuzul.


Beni ne kadar iyi tanıyorsun testi oluştur

Toplam nüfusun yaklaşık 10’unu oluşturan , onlar hakkında istisnai bir şey var – Leonardo da Vinci, Bill Gates. Belçika’da çevrimiçi buluşma artıyor, aylık kullanıcı sayısı yüzde artarken, bu sayede artık milyondan fazla kullanıcı Belçika’da çevrimiçi buluşmaya dahil oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar