8 Temmuz 2015 Çarşamba

Bir güzele vuruldum dedim ona deyme deyme indir

Bir Gozele Vuruldum Dedim Ona Deyme Deyme Beture Huseynova Pranks, Azeri Weddings, Car Crash ,News, Musics, Mugham. Super Toy Mahnisi 2003:Pünhan Piriyev. Deyme-deyme 06:Azer Bülbül -Bir Güzele Gönül Verdim 2004:Vasif Azimov Bir gozele vuruldum leyli leyli yeni canli. Bir güzele vuruldum dedim ona deyme deyme.


AZERI - Dedim ona Deyme ay önce. Neşet ERTAŞ - Yazımı Kışa Çevirdin(Leylam) 06:Güner DONAT-Bir Güzele Tutuldum Can Evimden Vuruldum (RAST)R. Elnare Abdullayeva Dedim ona Deyme Deyme Yeni 20Super mugam yıl önce. Gelin hançer vurdu bir de kız vurdu.


Lütfen dinle beni kardeş hemşirem Dertli yüreğimde derindir yaram Yiten yârdır yaralarıma çarem Uçan esen yellerden soram. Derdi der olmayı deyme ey lokman Bu sevda serimden aralanmasın. Dedim sen Gözlerim kapalı dedim sen Kalbimin ateşisin bunu da bilesen Her zaman içimde bir gülsün Solmazsın hep sen. Pir Sultan Ugrunda Ölenler - Bir Mevsimlik Bahar Verin.


ALEVİLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ The Journal of Alevi Studies HAKEMLİ DERGİ Kış/Winter 201 Sayı/Volume Uluslararası Süreli Yayın - ayda bir yayımlanır - Ücretsizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar