17 Nisan 2014 Perşembe

Tanımadığım birinin adresini nasıl bulurum

Her birinin arşivi farklıdır. Bulduğunuz sitelerin her birine göz atarak veri elde etmeye çalışın. Aşağıdaki linke tıkladığınızda karşınıza Türk Telekomun Beyaz Sayfası çıkacak ve sizden telefon veya adresini aradığınız kişinin adını, soyadını, biliyorsanız ilini, ilçesini ve en sonunda da sayfada yer alan kodu doğrulama kısmına yazmanızı isteyecek. Amerika Menşei olduğu için siz her hangi bir nedenle size isteğiniz üzerine ip adresi veremez bunun için Adli yazışmalar ile talep edilir böylece İnstagram bu talep doğrultusunda ip adresini verebilir. Bunun dışında siz kendi başına bir kullanıcının ip adresini bulamazsınız.


I oğlum daha çok küçük yaşında değişir mi bilmem ama şu an için fazlaca insanlara düşkün olayları unutmuyor dile getiriyor ama benim korkum bunu ona bulaştırmak bana nasıl hangi olaylarda ya da duygularla bulaştı bilemiyorum dediğiniz gibi fıtratsa yapacak bir şey Yok. Merhaba Ergun Bey, bunu deneme yanılma yöntemi ile yapabiliriz. Hayata,hayatıma dair ıvır zıvırlar.


Bu Internet sitesine girerek Kullanıcı Sözleşmesi’ndeki ve Gizlilik Politikası’ndaki şartları kabul etmiş sayılıyorsun. E-posta adresini girerek e-posta gazetemize abone olmayı talep etmiş ve kabul etmiş oluyorsun. Bu siteye giriş yapmak için yaşını doldurmuş olmalısın. Oysa benim kilolarca çamur tutan siyah Ankara lastikleri vardı, ayağımda. O insan da zaten senin hayatına birinin girmesine engel olmamış aklına gelerek.


Zengın olmak var zengın olmak var. Herkesın kafasında kı soru acaba kısa yoldan parayı nasıl bulurum ? Bu mantıkla gıttıgınız sure zarfında degıl zengın olmak ıs bıle kuramazsınız. Ama ticaret benim işim ve ticaretle uğraşan ve ilerlemek için bir arkadaşin. Kişi doğru söyleye söyleye Allah katında sıddîk (doğrucu) diye kaydedilir. Yalancılık, yoldan çıkmaya (fücûr) sürükler.


Fücûr da cehenneme götürür. Kişi yalancılığı meslek edinince Allah katında çok yalancı (kezzâb) diye yazılır. Saat oldu arkamda erkek kadın konuşuyorlar. Erkeklerin kadınlara sorular sorduğu ve cevaplarını beklediği sohbetlerinden biri.


Aralarına yeni katılan kadını tanımaya çalışıyorlar. Yazmış oldığunuz yada çok sevdiğiniz paylaşmak istediğiniz şiirleri bu başlık altında yayınlayabilirsiniz, Şiirinizi güzel bir türkçe ile yorum kısmına yazın ve ardından yorum olarak gönder butonuna tıklayınız. Rüyamda babam tarafından birinin düğünü varmış. Zifiri karanlık bir yolda hiç tanımadığım bir motorsikletli cocuk yanıma geldi benden Telefonumu ve gelmemi istedi cocugun bulundugu yer aydınlıkti ve ileride ikitane siyah belirsiz birseyler vardı ben o çocuktan korkumdam o belirsiz şeylere doğru kostüm ve aniden. Bunları söylememin nedeni yaşındaki birinin kendinden küçük de olsa sınıftakilerle bu söylediğim kültürel alanlarda bazı projelere girişmek istemesidir.


Bizim maddi durum pek iyi sayılmaz ve 1-yıl sonra ekonomik bağımsızlığımı kazandıktan sonra kendi maddi gücümle bu pratikleri çevremdekilerle yapmak istiyorum. Arkadaşlar şunu yazmayı unuttum ben ve arkadaşlarım günde gider 2veya gün takılırız. Kulaklık taksan bile çaresi yok, konuşacaksın, sosyal bir yer burası istesende kendi kendi melankoli yapamıyorsun. Seva tarafından başlatılmıştır. Sütüm yetersiz bebeğim mama yemiyor ne yapmalıyım konusunu okumaktasınız.


Konu içeriği kısaca Selam. Ben sanayide bir sorun için aracımı götürdüğümde çok iddialı konuşan bir usta bulurum ve derim ki bak sorunu anladın, o dediğin parçayı değiştirince sorun çözülmezse paranı vermem deyin. Mazot filtresi değişimi veya horumlardan herhangi birinin değişimi sonrası hava alınması lazım, Kolay bir işlem değil. Allah kimseyi darda bırakmasın diye dua ediyorum. Dün gece rüyamda sen bordo rengi bir zarfa bizim evin adresini Fransızca yazmışsın.


Açıyorum, içinden dört sayfalı bir gazete kadar bir mektup çıkıyor. Bunun üzerine İkrime kendi içinden şöyle demiş : Allah’a andolsun ki eğer Allah’tan başkası denizde fayda vermiyorsa, elbette ki karada da fayda vermeyecektir. Allah’ım Sana ahdim olsun, eğer beni bu fırtınadan kurtarırsan, gider elimi eline koyar ve onu Rauf ve Rahîm olarak bulurum muhakkak. Bazen gerçekten içimde hiç tanımadığım birinin yaşadığına şahit oluyorum. Fazla sıcakkanlı insanları da samimiyetsiz bulurum.


Hele birinin Naim Efendinin torunu, diğerinin Kasım Paşanın oğlu oluşu, meseleye büsbütün başka bir ehemmiyet veriyordu. Kindle’ım birisinde ve ben bu kişinin e-posta adresini biliyorum. Eee bu bilgi beni nereye götürür? Ya cevap vermezse, ya kindle’ımı geri vermezse, bu kişiyi nasıl bulurum. Umut fakirin ekmeği, çözüm aydınlanması, araştırma iç güdüsü.


Herkesin anlayabileceği şekilde söylemem gerekirse, hadım olmuştu. Yani onun aktif olarak cinsel ilişkiye girmesi gibi bir şey söz konusu değildi. Kaldı ki, dışarıdan hormon takviyesi alarak kadınsılaşmaya başlayan birinin vücudu artık testosteron üretmediği için ilişki yaşaması da gerçekçi değildir.


Easily share your publications and get them in front of Issuu’s.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar