28 Nisan 2014 Pazartesi

Eski tango hesabıma nasıl ulaşırım

Emel Hanım’dan Sorumuzda” Tango’da Eski kullandığım Hesaba giremiyorum , Resimlerim duruyor ama bir türlü o hesabımı açamadım o hesabıma nasıl girebilirim ” Benimde aktif olarak kullandığım Tango uygulamasında popüleritesinin fazla olmasından dolayı değişik sorunlar ile karşılaşılıyor. Tango da uygulaması bu işi iyi yapan uygulamalardandır. Eski hesabıma ulaşamadım her deneme me yeni hesap açıldı simdi tane oldu. Diğerlerini silip eski hesabıma nasıl ulaşırım. Joy dedi ki: Temmuz 201 15:50.


Discover more than 1countries with Turkish Airlines for a unique travel experience. Buy a flight ticket, make hotel reservation and rent a car. Eski iki numaramla giriyordum onceleri whatsapa , iki nomuda bilen bi arkadasta numaram var , ben numarami ywni deistirdim.


Deistigim numarayla girdiimde o kisi rehberimde oldugu icin beni bu yeni numaramla beni cevrimici gorebilirmi whatsapta. Ben onu goruyorum profilleri durumu haric. Alışverişin uğurlu adresinde olmanın ayrıcalıklarını yaşayın. Peki bu 10jetona nasil cok fazla yatirim yapmadan ulasabilirz.


Aşağıdaki tüm sorunlarınız için destek hizmeti verilmekte. WhatsApp Türkiye telefon numarası. Ama gün içerisinde sayfa üzerinden cevap verilmekte. Haydi Kozmosim ınstagram hesabına! Tüm güncel ürünler orada.


Simnbsp;/div Sim http://www. Bu eser ile Filmin baş oyuncusu kör bir albayı canlandıran Al Pacino çok güzel bir tango yapıyordu. Burcu gene tango ile dinleyicisini ağlatmayı başarabilmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar