24 Eylül 2018 Pazartesi

Kürtçe isim arşivi

Ziyaretçilerimizin son eklediği yeni isimler ve anlamlarını sayfamızdan öğrenebilirsiniz. Nupelda isminin sitemizde görüntülenme sayısı 19. Sanatçılar: Ali Üstünses, Alin, Aslika Qadir, Aynur Doğan, Ayup Ali, Bawer Can,Behaa Shexo. Yapımda ve yayında emeği bulunan herkese teşekkür ederim ve ayrıca sizi bir kürt olarak gönülden kutkutlarım başarılar.


Bilgen’deki AKP’li isme : Oy verin Ayhan Bilgen’den kurtulun. Mardin’in Kızıltepe Belediyesi’ne İçişleri Bakanlığı tarafından. Kürt Kızları Resim Arşivi Güzeller Galerisi :) Bu sayfamıza en güzel kürt kızlarının fotolarını paylaşmak istedim. Bir çok kişi merak ediyor doğu kızları nasıldır nasıl giyinir göz rengi nedir diye.


Arşivi Viranşehir Kültür Merkezi hocaları derleyip hazırlamış ve çok güzel bir çalışma olmuş. Bu faydalı kaynağı buraya yüklüyorum çünkü internette zor buldum çoğu sitede dosya silinmiş bulunuyor. Klasik Pers müziğinde dünyaca ünlü bir isiSima Bina ve seçilmiş şarkıları. Tuğmir isim anlamını ve güzel isimleri bulmak için tıklayınız. Kız isimleri, Erkek isimleri İsim Anlamları, İsim Bul, Kız İsimleri, Erkek İsimleri.


Yazarın tüm yazılarını okumak için tıklayın: Kisaca24. Porte Üzerinde Nota İsimleri Nota: Seslerin tonlarına göre sınıfsal tanım şeklidir ve yedi tane nota vardır. Kürtçe ve Arapça şarkılar cafrande. Köy dağ dere yayla değil, adamakıllı kasaba yahut şehir olan yerler.


Bir de onlardan ayrı, son yüz-yüzelli yılda Devlet yerleşkeleri. Koymayın kürtçe isim ne zorunuz var yabancı Bi insan bile vatandaşlık alırken ismini değiştiyor yada Müslüman olurken ismini değiştiyor çünkü burası Türkiye #127481;#127479; bunları diyorum ama ırkçı falan değilim ırkçılık da yaptığımı zannetmiyorum benim kocam da kürt bende türküm. Ezmira bir tek azeri kokenli değildir ayni zamanda kürtçe kokenlidir de ve anlam olarak Ez = ben demektir Mira = kuyruklu ylildiz Bunlarin birlesemi ise Ben yildizim demektir Kimine gorede ben kiraliceyim, ben. Binlerce isim ve anlamının bulunduğu isim arşivi sitemizle size hizmet veriyoruz. Macit: Ünlü, isim sahibi Mağrur: Gururlu.


Kürtçe isim arşivi

Kurdewarî: Öncelikle emeğinize sağlık böyle bir çalışma için. Nerden çıktı çocuk masalları fikri, nasıl bugüne gelindi? Ez Kurbane Teme Ne Demek ? Merak ettiğiniz bütün kürtçe kelime ve cümlelerin çevirisini seve seve yapıyoruz. Doğu grubu içerisindeki kopuşunu tamamladığı tahmin edilmektedir.


Büküm yoluyla sözcüğün tekilliği-çoğulluğu ve eğer tekilse cinsiyeti gösterilir. Benden söylemesi :) İnsan sinirlenince blli bir oranda küfür edebilir. Demhat baran demhat: Mamhoste sıtranête nivisan ninin mın dengbiji sıtran nivisar dıvêt.


Belediye Başkanı Figen Yaşar, halkın yoğun talebi üzerine isim değişikliği yaptıklarını söyledi. En güvenilir isim arşivi olan TDK’nın kişi adları sözlüğünde İbranice kökenli bir erkek ismi olarak geçen Harun’un manası ise “ 1. Musa’nın ağabeyi ” olarak sunulmuştur. Bu sebeple en baştan iyi bir isim bulup, faaliyet konusu değişmediği taktirde bu isimle devam etmek sizin yararınızadır. Bulduğunuz veya düşündüğünüz isimleri yorumlar bölümünde paylaşabilirsiniz.


Bulduğum güvenirlir kaynakları burdan paylaşıyorum. Başlıklar halinde listelemeye çalıştım. Türkçe çevirileri tamamen bize aittir.


Türk köyü Gelemet bile isim değişikliğinden nasibini almış durumda. Sonradan Köy anlamına gelen Sordan. Bu yapay isim Dersim’i silmeyi başaramadı. Kürt kültüründe müzik ve dans çok önemli bir yer teşkil etmekte, özellikle Kürtler arasında yaygın olan dinî inançların ibadet ve kutlama şekillerinde müzik ve dans temel bir rol oynamaktadır. Sigara hemen her yerde serbestçe içilebiliyordu.


Bu üç dil arasında geçmişi yüzyıllar öncesine dayanan sağlam bir ilişki söz konusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar