16 Eylül 2016 Cuma

Kendimi nasıl sevebilirim

Kendimi nasıl sevebilirim ? Herkeste ego özgüven var ben ise kendimi hep küçük görüyorum bunu nasıl yenebilirim sizce, kendimi nasıl sevcem ben? Güncellemeler: Takip Et. Bir söz var ya hani kendini sevmeyeni kimse sevmez diye işte ben kendimi sevemiyorum bi türlü bunun bi çok nedeni var babamın beni doğduğum günden itibaren sevmemesi hayatım boyunca hem fiziken hem manen aşağılaması. Ama kendimi sevmezdim şimdiki kadar. Garaj Stüdyo 4407views.


Kendimi nasıl sevebilirim

Temmuz ayındaki haftalık John Of God inzivamda, ilk ve en önemli dileğim kendimi daha fazla sevmek idi. Allahım bunu bana göster. Bu sene kendimi değiştirmeye başladım, ha değişim derken estetik filan değil, yeni şeyler denedim sadece eskiden kötü olur diye yapmadığım şeyleri yapmaya başladım.


Sonra ne farkettim biliyor musunuz? Ben kendimi sevmeye başlamıştım, artık aynaya bakmaktan nefret etmiyordum artık insanlar beni daha çok sevmeye başlamıştı. Ben mimarım ama kendimi hiç bir konuda geliştiremedim bilgi konusuda yanı konuşma konusunda kültür konusunda öz güven konusunda sizin paylaşımlarınız geneli bende yok ve beni çok üzüyor kitap okumak istiyorum okuyamıyorum kendimi geliştirmek istiyorum geliştiremiyorum ünv bitti iki yıldır küçük bir şirkette.


Aşağıdaki listede “kendimi seviyorum çünkü” diye başlayan her cümleler var. Okumaya başlarken not: Listeden en beğendiğiniz olumlu ifadeleri seçin ve kağıt üzerine tek tek yazın. Daha sonra bu kümeden aldıklarınızı, günde.


Hep bahsediyoruz, sevgi önce kendinle başlar. Söylemesi kolay değil mi? Bazen tekrar tekrar hatırlatman gerekiyor kendine. Umarım dün şöyle bir zihninizi uzaktan gözlemleme şansınız olmuş, kendi kendinize yaptığınız içsel konuşmalarla kendinizi nasıl acımasızca eleştirdiğinizi, yargıladığınızı görmüşsünüzdür.


Eğer aklında, “ kendimi nasıl sevebilirim ? Başlarken söylemek isteriz: Biz, Yüksek Topuklar ekibi olarak seni seviyoruz! Sana destek olmak için bu özel yazıyı hazırladık, umarız ki tamamını okuduğunda hayatına anlam katmış oluruz. O’nun amacı uyarınca günah işlemeye her zaman hazır durumdaki insanın doğru yolu nasıl bulacağı öğretilmiştir. Bunu peygamberlerle, görümlerle, krallarla, sıradan insanlarla, doğa.


Bu soruların ortak özelliği acıma, özgüvensizlik, kaybetme korkusu gibi duyguları barındırmalarıydı. Bu soruya cevap bulmaya çalışmak, bunun için ekstra çaba göstermek en doğru karar olsa bile insanların hepsinin bu konuda başarılı olabildiğini söylemek mümkün değildir. KENDİMİ DAHA FAZLA NASIL SEVEBİLİRİM? Sevgili Okurlarım, Hepinize Sevgiyle Merhaba!


Kendimi nasıl sevebilirim

Enerjinin çok yoğun olduğu, hızlı bir değişim ve dönüşüm yaşadığımız günlerden geçiyoruz. Günlük yaşantımızda testler ve sınavlar ile art arda karşılaşıyoruz. Bebeğimi kucağıma almama gün kaldı.


Etiket: kendimi nasıl sevebilirim. YOLA ÇIKMAYANA HER YER UZAKTIR. Dış gorunusun elinde değil , ama yaptığın iyilikler kalbinin güzelliği elinde olan bir şey. Gece yatarken , bugün sokaktaki köpekleri doyurdum , kuşlara ekmek verdim, çiçekleri suladim, yaşlı komsumuza yardımcı oldum ne kadar güzel şeyler yapmışım kendimi seviyorum diye uyuyabilirsen, yaşadığın huzurun tarifi olmaz.


CEVAP: Değerli okurum, eşiniz ile aranızda cinsel istek sıklığında bir uyumsuzluk olmuş. Bu durum göreceli algılama değişikliğinden olabilir. Senin cinsel isteğinde içinde bulunduğun biyolojik-psikolojik duruma göre bir azalma oldu ise eşinin isteği fazla gibi gelebilir ya da.


Siz hiç duydunuz mu önce kendini sev sonra da beni sev diyeni. Seversen yavrunu o da sever yavrusunu der. Doğru fakat ben kendimi sevmedikçe, kendimle barışık olmadıkça nasıl sevebilirim insanları? Rasim Doğu Cumartesi, 00:Bu iş böyle olmaz diyenlere gelsin şimdi herkes demiyecem önçelikle bir kısım kişi her zaman zekidir diğerleri ise onlardan sonra gelendir yani anlayacağınız hiç kimse zeki olarak doğmuyor bazı hastalıklar hariç oda zaten nadir bir durum ama her işin başı sağlık ama her zaman zeki olmak değil kendini her zaman geliştirmek ve eğitmek yani. Ben size güveniyorum ve bu yolculuktan çok keyif alacağınızdan eminim.


Kesinlikle kusursuz değilim, kesinlikle feminist bakıç açısı beni tamamen değiştirmedi, kendimi bazen kendimle kavga ederken buluyorum, ama normal bu, çünkü gerek 0-yaş arası ve sonrası iyi bir çocukluk geçirmedim (ki 7-yaşlarında çocuk depresyonuna sahiptim) çevremde iyi örnekler yoktu, kavga, gürültü, korkuya. Denizden keyif alabileceğim her yeri sevebilirim. Ama hayallerin sınırı elbette yok. Bu aralar en çok dikkatimi çeken ülke Filipinler.


Tatil hakkında en büyük beklentin nedir? Bütün bir yıl çalışıyoruz ve karşılığında beklentim hiç kasılmadan hiç bir şey yapmadan dinlenmek. Tuna Kiremitçi, ilginç bir karakter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar