9 Eylül 2016 Cuma

Flörtüm mesaj atmıyor

Bence aklını karıştıran birileri vardır ve onunla meşgul oluyordur böyle konularda maalesef iyi tarafı olmuyor mesaj atmıyor veya konuşmaya. Bir süredir benden hoşlanıp tanışmak isteyen kendisiydi arkadaşımız tanıştırmıştı her şey iyiydi, haftasonu planım olduğu için görüşemeyeceğimizi. BİR ERKEK NEDEN MESAJ ATMAZ ? KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN https://goo.


UwUjvVideoyu beğendiyseniz beğen tuşuna basmayı unutmayınız. Teklifleri (Business) ️ cumanoglumuhammet@. The latest Tweets from Glü (@_glusglus): Ulan arabadaki eski sevgilim sanırım https://t. He bu arada sosyal medyaya karşı olanlarınız vardır lakin iyisi de var kötüsü de sonuçta bu devirde en kolay yol bu artık baska türlü.


Tahvil ve hisse senedi alımlarına girişen Şevko kıyısından, köşesinden de olsa azıcık bir servet oluşturmuştu. CTRL+F yaparak kolayca aradığnızı bulabiliyorsunuz. Hatta normal arama sistemlerinden bile daha doğru sonuçlar alıyorsunuz. Birkaç ay önce bir flörtüm vardı. Yaklaşık bir ay kadar çıktık görüştük öpüştük ettik vs.


Neyse bunları geçiyorum. Sonra öyle böyle derken konuşmayı kestik. Kendisi tam bir mantık adamıymış. Mantığı ile düşünmüş aramızdaki yaş farkı (11) ve mesafe (istanbulun farklı yakaları) sorun olacakmış vs vs. Her ıkı cıns ıcınde sadece kendı egolarını tatmın etmekten baska bişey degıl,kendılerını ıspatlamak,hala bıtmedıklerını gostermek.


Hoşlandığım ama çıkmadığımiz bir cocuk samimi degiliz tanışmak istedigimi soyledigim o istememisti. Dün gece onu rüyamda bana mesaj attigini gördüm. Alt alta bi suru mesaj atmisti boyle olmuyo vs diye sonra ordan bana engek atti.


Buğulanan camlara Adını yazmaktır Özlem nedir bilir misin? En azindan edevlette de mi mezun bu adam diye yazamiyor? Beni mezun etmiyorlar mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar