19 Kasım 2015 Perşembe

Instagramda mesaj beğenme

Aksi halde söz konusu özelliği kullanmak mümkün olmayacak. Yani tek yenilik bu sistem olmayacak. Basit birkaç adımla bu mesaj kutusunu kontrol edebilirsiniz.


Instagramda mesaj beğenme

Beğenmek istediğiniz fotoğrafın üstüne gelin ve kere tıklayın. Instagramda belirli alanlarda karakter sınırlaması da vardır. Ayrıca kullanıcı adında sadece harf, rakam, alt çizgi (_) veya nokta (nokta başta, sonda veya peş peşe olmamalı) kullanabilirsiniz.


Merhaba, ben instagramda bazı kisilere yorum yapabilirken bazılarına yapamıyorum. Bu kişilerin beni engellemedigini biliyorum çünkü profillerini görebiliyorum ve beğenebiliyorum fotoğraflarını. Instagram biyografi alanında maksimum 1karakter kullanılabilir. Bugün tekrar yorum yapmaya çalıştım ve kere yaptım Denemek için ilk seferde yapabildim ama tekrar yapmak istediğimde yapamadım. Bunlar arasında bazen istemediğiniz beğenilere rastlamanız mümkün.


Bişey yapmadığım halde bana böyle mesaj geldi? Takipçi sayısı gereğinden fazla olan bir sosyal medyaya sahip sevgili, sizi kendinden soğutur mu? Eğer mesaj istekleriniz varsa mesajların en üst kısmında mesaj isteği gibi bir uyarı göreceksiniz bu mesaj isteğine tıklayarak size atılan mesajı görebilir. Cevaplamak istemeniz durumunda gene buradan yazabilir ve mesajı kabul edebilirsiniz. Beğenmeyi kaldırdıktan hemen sonra fotoğraf sahibine giden bildirim hareketlerden silinir.


Fakat fotoğrafın sahibi o an bildirimlere bakıyorsa anlık da olsa bildirimi görür. Bunların üstüne canlı yayın, yorum beğenme ve hatırlatmalar da eklenince bildirimler içinden çıkması zor bir hal alıyor. Bunun için internette bağlantı sorununa ilişkin arama yaparak sorunun genel olup olmadığını teyit edin. OS ve Android kullanıcılarının vaz geçilmez uygulaması Instagram‘da her gün milyonlarca fotoğraf paylaşımı yapılmaktadır.


Instagramda mesaj beğenme

Diğer sosyal paylaşım ağlarına göre daha yeni olan bu platformda da bir takım güvenlik ve gizlilik ayarları mevcut. Birinin hikayesine mesaj atmanız için öncelikle kişinin hikâyesine girmeniz gerekiyor. Ardından ise sol alt kısımda yer alan “mesaj gönder” sekmesine basmanız gerekli. Son olarak gönder komutunu kullanmanız yeterli olacaktı.


Ardından yavaş yavaş fotoğraf beğenme ya da tweetlerini beğenme kısmına girebilirsin. Bu noktada sen, fark etmeyebilir üzülme. En son mesaj atan o olmuş. Sayfamı ziyaret eden siz sevgili takipçilerime fotoğrafın dışında da bilgiler sunmaya elimden geldiği kadar gayret ediyorum. Bu uyarı mesajı genelde son zamanda instagramda fazla beğeni yaptıysanız arka arkaya Hesabınızda anormal bir hareketlilik olduğunu düşündüğü için sizin karşı tarafı beğenmenizi engelleyici bir uyarı mesajı olarak “Bu işlem engellendi” penceresini her beğenide karşınıza getirecektir.


Instagram’da fotoğraflara bakarken istemsizce çift mi tıkladınız? Maalesef o beğeniyi geri çekseniz de bildirim çoktan gitti! Geri almasanız da acaba alttan alttan ona bir mesaj mı vermek istiyorsunuz, diye düşünebilir. Send To adlı ikon ise beğenme ve yorum yapma simgelerinin hemen yanında yer alıyor.


Sürekli olarak gelişmeye devam eden servis, rakiplerine karşı. Instagram, sanal alemde sosyalliğinizi bir adım daha arttırmayı sağlayan uygulamalar arasın yer alıyor. Bunlardan başlıcaları mesaj gönderme, beğenme, arkadaş etiketleme gibi durumlar. Günde milyar beğeni!


Hal böyle iken bu kadar değerli bir platformu elinizden geldiği kadar verimli. Benim son haftadır takipci sayım 2olarak takılı kaldı, takip ettiğim kisi sayisida civari son saatte ki paylasimlarima bile baktıgimda en azindan spam olmayan dan fazla kullanici beni eklemis arkadaslarimdan da takip denemesi yapiyorum ama sayi hic degismiyor android kullaniyorum prgrami kaldirip kurdum sifre islemide denedim bir gariplik var, mesela bu son bir haftada. Anında ve sorunsuz instagram beğeni hilesi sitesi. Neden Kullanıcı Bilgilerimi İstiyorsunuz?


Arkadaşlarımın fotoğrafına nasıl yorum yapabilir veya fotoğrafını nasıl beğenebilirim? Bilgisayardan instagram dm mesaj göndermenin en kolay yöntemi budur. Ayrıca video paylaşma, resim paylaşma, fotoğraf beğenme, takip etme gibi işlemlerinin hepsini yapabilirsiniz. Kısacası telefonda nasıl kullanıyorsanız, bilgisayarda da aynı şekilde kullanabilirsiniz. Uygulamanın sağ üst köşesinde kutu gibi görünen bir ikon yer alıyor.


Instagramda mesaj beğenme

Eğer bir gizli mesajınız varsa bu alanda mesaj isteklerini gösteren mavi bir bildirim göreceksiniz. Bu aslında gizli mesaj kutusundaki mesajların sayısını gösteriyor. Sizin belirlediğiniz hashtag ve popüler kullanıcıları hedef göstererek otomatik beğenme, otomatik takip, otomatik takipten çıkarma, oto direkt mesaj ve yorum yapma.


Paylaşma Limitleri Nelerdir? Birincisi takipçi sayınızın artması diğeri ise paylaştığınız fotoğraf ve videolarının beğeni sayısının artmasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar