5 Haziran 2018 Salı

Ilişkiyi bitiren kadın geri döner mi

Ciks yok arkadaşım sen unut onu. Bak kendin demişsin internetten ilişki yürümez. Yanında olmalı sevdiğin. Bütün bunlara karşılık, genç kadın oldukça güzeldi. Uzun boylu, alımlı, kariyer sahibi ve başarılıydı.


Aslında kimi istese elde edebilecek kapasitede bir kadındı. Gelin görün ki, kendisi bunların farkında olamıyordu. Ne genel müdürler, ne doktorlar kur yapmışlardı ona, ama o hiçbirinden elektrik alamıyordu bir türlü.


Kadınlar pişman olduklarında bir manevra yaparak “aslında öyle demek istemedim. Sadece gururunuz kırıldı diye kendinizi yürümeyen bir ilişkiye mahkum etmeyin. Yeni bir sevgili bulmak aslında hiç de zor değil. Merhaba arkadaslar, Erkek arkadasimi ben terk ettim, ama daha sonra pisman oldum ve kendisine donmek isteyince, bu sefer de o kafasinda bitirdigini soyledi.


Hepimiz defalarca koptuk sevdiğimizden, sevdiklerimizden. Acısını tarif etmek biraz zor ama deneyeceğim. Kimse etinizi çimdiklemiyor, saçınızı çekmiyor, başınıza vurmuyor, midenizi bulandıracak bir olay da yok ortada, görünürde bir sağlık problemi de yok. Ama bomboş geliyor her şey. Nefesiniz durduk yere düğümleniyor, çamaşırları toplarken bir anda aklınıza.


Bir ilişkiyi kadın başlatır, kadın bitirir. Ama kadınlar da her zaman başlatan ve bitiren aynı kadın olmayabilir. Kadın-erkek ilişkilerini gözlemlediğimde, zaman zaman kadınların kendilerine acı çektirecek, üzüntü ve sıkıntı verecek ve hatta sonunda ilişkiyi bitiren taraf olacak erkekleri seçip, onlarla birlikte olduğunu görüyorum.


Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner. Bunu tüm erkekler kabul etmeli. Kadın isterse evlilik kesin bitiyor.


Sonrasında çift bir şekilde ilişkiyi toparlamaya çalışıyor. Duygusal kopma yaşayan taraf eşine açık kapı bırakıp şans verse de geri. Eski Sevgili Geri Döner mi? Sadece eski sevgilini geri kazanmakla iş bitmiyor.


Ama hiç bir kadın aynı şeyleri defalarca söylemek istemez. Bu sözü duyan bir kadın arkasından gelen amaları dinlemez, umursamaz. Amalara takılmadığı içinde aşık olduğu erkeğe koşulsuz bir şekilde bağlanır. Bütün çabalarınıza rağmen ilişkiyi bitiren bir erkek sizinle iletişimini genellikle koparmaz. Belli aralıklarla mesajlarla, aramalarla size.


Durmadan kendimden ödün verdim ama bir türlü düzeltemedim. Bundan sene önce ilişkim oldu ve çok seviyordum her neyse ayrıldık ve ondan sonraki ilişkilerimde onu bulamadım ,hiç aklımdan çıkmadı ama unutamadığım için hayata küsmedim kalanlarla yetinmesini bildim diyebilirim böyle bir düzen tutturmuşken hafta önce bir siteden arkadaş olarak ekledi çok şaşırdım sene olmuş,ben kötü olmamak için. On beş - on sekiz yaş grubunda yer alan iki kız çocuğunun veya bir kadın ile on beş yaşını tamamlamış kız çocuğunun rıza dahilinde, cebir, şiddet, tehdit olmaksızın her türlü cinsel faaliyetinin TCK m. Rotatifler, Türk basın tarihine damgasını vuracak Hürriyet için dönüyor ve Türkiyeyeni bir gazeteye uyanıyor. Bazen gerçekten dayanamıyorum.


Onları unide görmek istemiyorum. Eğer görürsem yikilirim. Sadece degerimi anlamasını ve bana geri gelmesini istiyorum. Beynimdeki filler midemdeki kelebekleri döver.


O adamlar dokunmayı bilir, ruhunu okşar. Ama seninle çay içiyor olmak düşüncesini anlayamazlar. Ve, Senin uyurken dudağında gülümseyen bordo gül, benim yüreğimi harmanlayan isyan olsun, kadın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar