24 Şubat 2017 Cuma

Hoşlandığım erkeğe kendimi nasıl sevdirebilirim

BU kitabı sizin tavsiyeniz ve değerlendirmeleriniz üzerine geçen hafta satın aldım. Boş vakitlerimde okuyacağım roman tarzında bir kitap zannediyordum aslında ama kitabı okumaya başladıkça hiç de düşündüğüm gibi bir kitap olmadığını anladım. Kitap normal kişisel gelişim kitaplarının aksine içerik olarak o kadar dolu ki kendimi elime bir kağıt kalem alıp. Birisinin dikkatini çekmek her şeyden önce kendinize güvenmeniz ve kişiliğinizi olduğu gibi ortaya koyabilmenizle ilgilidir.


Yeryüzündeki hemen her kadın bir erkeği kendine nasıl aşık edersin sorusunun cevabını aramaktadır. Kendimi ona nasıl sevdirebilirim? Merhaba, benim hoşlandığım biri var.


Bu durumu arkadaşıma söyledim ve gidip hoşlandığım kişinin yüzüne ondan hoşlandığımı söylemem gerektiğini söyledi. Her konuda değişimin olması doğru mu? Bir genç kızın, genç bir erkeğe ilgisini. Kızları aşık etme sürecinde başarılı bir erkeğe dönüşmek istiyorsan kızlarla iletişim kurma konusunda kendini geliştirmen şart. Cok asik oldugum bi kiza kendimi nasil sevdirebilirim kiz.


Benim sıkıntım baglanamamak, hemen herkes öylece hayatıma girip çıksın istemiyorum, kac sene sevip hoşlandığım adamla bile bir iliskiye başladığımda ilk baslarda kendimi hep geri çektim ve en büyük sorunum eril enerjisi yüksek birisi olmam burlardan kaybediyorum. Yeşim Tijen, kendinden büyük birine aşık olan okuruna tavsiyelerde bulunuyor. Haberin detayları için tıklayınız Değerli Haberturk.


Bir erkeği kendine nasıl aşık edersin? Erkekten erkeğe değişir ama akıllı cümleler ve biraz şirinlikle bunu başarabilirsin sanırım. Ha bir de o erkeğin yanında başka erkeklerle çok sıkı fıkı olmaman da lazım. Hoşlandığım bir erkeği nasıl etkileyebilirim. Sevdiğiniz insanın size aşık olmasını ister miydiniz?


Peki dakikada sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etmeniz mümkün mü? Evet biraz iddialı gibi görünse de bu mümkün. Bu metotları uygula onu kendine aşık et. Kısa sürede bir erkeği kendine aşık etmenin yollarını arayan okuyucularımıza, neler yapmaları gerektiğini sıralı biçimde sunan Onu Elde Et isimli pdf kitabı okuyabilecekleri linki bu yazımızın son satırında paylaşıyoruz.


Aslinda ben altinci sinifda okuyorum ve bir erkek gordum ona bakip bakmadan asik oldum tabi o da bana yani demek istedigim ben kantine su almaya gitdigimde geri donuşde bana çarpti suyumda elimden firladi tam suyumu alayim derken elimi uzatdigimda birden elimden tuttu göz göze geldik bende tabi utangaç oldugum için çabucak suyumu aldimda sinifima geldim kalbim hizli hizli çarpmaya. Ama o cok sevdiği kız onu bigün terk etti. Tım ve o andan sonra benle bağını kesti onun ilgisini tekarr kazanmak için napabilirm ? Bu taktiklerle onu aşık edebilirsiniz.


Biliyorum ki aşk acısı büyük dert. Ama aynı zamanda da güzel bir dert. Hormonları altüst eden, insanı yataklara düşüren veya cesaretlendirip normalde hiç yap. Birçok erkeğe birebir eğitim ve danışmanlık verdim. Süreç beni aslında planımda olmayan kitap yazmaya kadar getirdi.


Aslında bu kararı vermek benim için kolay olmadı. Karşımda hoşlandığım kız yok diye ağladım ve dilediğim şey, yani onu karşımda istemem beni mutsuz etti. Bu zamana kadar erkeklerle çıktığım oldu tabiki. Ama hic bi zaman kendimi bi erkeğe ait hissetmedim.


This feature is not available right now. Bir kızdan çok hoşlanıyorum, nasıl açılabilirim? Bi kızı nasıl etkıleye bılrım kıza nasıl acıla bilrim banada yardım edin lütfen kendinizi tanıtmak için ilk msj ınız ne olurdu güzel ve anlamlı ? O yüzden rabbim eğer hakkımda hayırlı olucak ise bizi karşılaştır diye Ya Allah ya cami c.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar