9 Kasım 2018 Cuma

Düşmana laf sokucu sözler

Düşmana laf sokucu sözler

Bu sayfada düşmana sözler bulacaksınız. Salaklık renk olsa, sen gökkuşağı o. En sağlam kapak sözleri sizler için hazırladık. Bеn istеdiğim sözü yazar, Sеn anladığın kadarını dinlеrsin Bеn istеdiğim gibi yaşar, Sеn yaşayamadığın kadarını izlеrsin. Doğru yolda olup olmadığını halen sorabiliyormusun? Pes dedirtecek konuma geldin sana bravo demekten başka hiçbirşey demiyorum yazıklar olsun.


Hayat benim diyorsun o halde benden hayatına müdahale etmemi ne bekliyorsun? Her bir laf sokan sözü istediğiniz sosyal medyada paylaşmak için resmin. Her zaman alttan alacak değiliz değil mi dostlar. Yeri geldiği zaman karşımızdakine öyle laflar kelimeler kullanmalıyız ki oda haddini bilsin bizim öyle sıradan birisi olmadığımızı anlasın. Sayfamızdaki düşmana ağır kapak sözleri facebook, twitter ve.


En güzel laf sokan sözü bir araya getirdik. Beğendiğiniz laf sokan sözleri resmin üzerindeki bağlantılara basarak facebook gibi sosyal sitelerde. Hayranlıkla okuyacağınızı düşündüğümüz birbirinden etkili laf sokan sözleri sizi kızdıran, sevmediğiniz insanlara kapak söz olarak gönderme yapabilirsiniz. Laf Sokucu sözlerden derlenmiş sözü bu sayfamızda bulabilirsiniz. Bu güzel sayfamızda sizler için düşmana söylenecek kapak sözleri hazırladık.


Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüdüklerini sanmasınlar. Düşmana Sözler - Kapak Laf Sokucu. Allah düşmanın bile karakterlisini nasip etsin. Zincir soğuk, zindan yaş. Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimide çıktığında.


Fsiz göRdüm ama hİçbiRİ senİn kdR pRoFesyoneL değiLdi. Sarhoş olmaya gerek yok Sen ‘sar’ ben ‘hoş’ olurum ! Laf Olsun Diye Konuşmuyorum ki Konuşuyorum Laf Oluyor. Laf sokucu mesajların ve laf sokan sözlerin adresi. Eski sevgiliye laf sokucu sözler ve arkadaşa laf sokan sözler ve mesajlar sayfamızda. Ya da laf sokmak istediğiniz.


Düşmana laf sokucu sözler

Komik Sözler Kapak Sözler. Aşk Sözleri Mevlana Sözleri. Hiç tanımadığım insanlarla birden yapmacık davranarak birden samimi olacağıma, egolu davranarak doğal olmayı yeğlerim. Konumuzu beğeneceğinizi ve faydalanacağınızı umuyoruz. Ya arkadaşlar sizce laflarım nasıl yemin ediyom okumadım sırf yorum için açtım bakın nasıl sözler: laf sokarım laf koyarım,üstüme gelirsen bir yumrukta suratına koyarım:hani seni adam yerine koymuştum ya ona da şükret şimdi seni adam yerine değil varlık.


Laf sokan kapak sözler veya laf sokucu sözler internette oldukça popüler. Günümüzde özellikle sosyal medya hesaplarımızda sıkça paylaştığımız bir konu da laf sokan kapak sözler. Akla gelebilecek hemen hemen her konuda söylenen bir çok güzel söze rastlamak ve bulmak mümkün.


Düşmana laf sokucu sözler

Alıntılar, Özlü sözler ve Karma hakkında daha fazla fikir görün. Merak etmesinler, bende onları sevmiyorum zaten. Ağır sözler,kapak laflar. Söyle ona kaybettiklerimi belki özlerim. Ama vazgeçtiklerimin hiç şansı yok.


Hayatında herkes birilerine hadi birilerini boş verelim birisine karşı onu şok edecek bir anda neye uğradığını şaşırtacak sözleri söylemek ister. Bazı şarkılar var: “Sen konuşma ben meseleyi biliyorum” der gibi. Dosta keyif, düşmana acı veren. Posta Koyacağınız sözler ile sizlerleyiz. Kimsenin gazına gelip üstüme oynamayın, bugün size gaz verenler yarın.


LAF SOKMANIN DİBİ-VAY DELİKANLI GÖNLÜM VİDEOLAR Pubgerizekalası. Kapak sözler sayfamızda, sevdiğiniz yada sevmediğiniz yada hiç tanışmadığınız birine kapak edici laf sokabilirsiniz. Dikkat buradaki sözler denenmemiştir, aşırıya da kaçabilir o yüzden bu sözleri söylerken kere düşünün. Sözler için bu yazım da laf sokan şekil koyan sözlerden oluşan mesajları paylaşıyorum.


Gecelerin Adamıyım Yavaş Yavaş Akarım Aleme, Gündüzleri ise havadan bakarım Cümle Elaleme. SöZüMÜz dOsTa tAtLı DüŞMaNa KuRşuNdUR NaMeRtE hAnCeR MerTe CaNdIr CaNımIz DoSta fEDa dÜşmAnA BeLaDıR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar