28 Kasım 2017 Salı

Ingilizce youtube kanalı açmak

Ingilizce youtube kanalı açmak

Bir konuyla ilgili bilginizi ve tutkunuzu sınıfların, toplantı odalarının veya çizim masalarının ötesine taşıyarak dünyanın dört bir yanından kitlelerle paylaşın. Sizlere kanalı nasıl açılır gibi teknik detaylardan ziyade yabancı dildeki kanalları nasıl yönetiliyor. Profil bilgileri Bütün Mesajlarını Bul.


Ingilizce youtube kanalı açmak

Kendi ülkesinin dilinde yapıyor olsa. Merhaba Ben bir yabancı içerikli kanalı açmak istiyorum yani yabancı içerikten kastım İngilizce. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz kanal tutar mı? kanalı mı açmak istiyorsunuz? O zaman bu yazıya bir göz atın. Ingilizce top kanalı açmak.


TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Son zamanlarda kanalı açmak çok revaçta. Ben de kanalı açmak isteyenler için isim önerilerini yazmaya karar verdim. Burada yazılanları tek tek okumanızı tavsiye ederim. Belki daha iyi fikirler aklınıza gelebilir.


Bununla beraber kanal ismi için gerekli olan çarpıcı ve dikkat çekici bir isim bulabilmek gerekirken bunun için web sitelerinde yer alan isimlerden ilham alabilmek mümkün olur. Yeni bir kullanıcının esas dikkat etmesi gerekenler içerisinde kanalın ismi, teması ve bu temayı nasıl anlattığı ile şekillenmektedir. Tarih Kanalı Açmak İsteyenler için Adlar:.


Ancak sonra hangi konuda kanalı açmalıyım? Ayrı ayrı ele almaktansa bir yazıda birleştirmek daha doğru olacağına karar verdim. Fakat bazı insanlar okuyarak daha iyi öğrenirler, bu yüzden alt yazıları açmak sizin için de iyi bir seçenek olabilir.


Sürekli video paylaşmanız ve kitlenizle barışık halde olmanız gerekiyor. Aşağıdaki resimde gördüğünüz kazançlar Türkiye ile diğer ülkeler arasında Adsense kazançlarının farkını gösterir. Anlaşılacağı üzere İngilizce yayın yapmak daha fazla kazandırıyor.


Gibi sorularınız varsa daha en baştan belirtmeliyim ki kesinlikle doğru. Mavi Gelişim kanal ismi koyabilirdim. Seyahat kanal adı için Mavi Yolculuk olabilir. Yine Gölge kelimesi beğendiklerimden. Karizmatik gelen kullanıcı isimleri arasında.


Yine bu kelimenin İngilizcesi Shadow da karizmatik. Selamlar abiler dostlar, Büyük kızım küçük olan yaşında. Pek yüz vermiyorum bu konuda, özel hayatımız var başkaları göremez özelimizi diyorum ama aşırı tutucu da olmak istemiyorum. Ancak buraya yazdığım kanal isimleri var mı, yok mu? Türkçe açıklamanın yanında İngilizce.


If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. Bunların yanına bir de video ekleyebilirsiniz.


Ingilizce youtube kanalı açmak

Kanalınız henüz yeni olduğu için tanıtım önemli tabii. Bu amaca hizmet eden ufak bir video hazırlayabilir ve. Hem daha büyük bir kitleye hitap etmiş olursunuz.


Sol üst menüden kanal oluştur seçeneğine tıklayın gidin Ayar – Ayrıntıları gözden geçirin ve tamamı tıklayın. ’a hesabınızla bağlanarak oturum açın. Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz. Fakat basarısız bir kanal olarak bıraktıysanız size bir yazı yazdım.


Umarım Hosunuza gider eğer eğiti yazım dan memnun kaldıysanız lütfen eğitimlerimden memnun kaldığınız göstermek adına bu yazıyı paylasıp beğenin. Kazanç açısından belirleyici üçüncü faktör ise, ülkelerin ekonomik durumu ve buna paralel alım gücüdür. Uygulamalar: Oyunlar, iş arama motorları, ev ödevi yardımcıları ve daha fazlası… uygulamalara olan ihtiyacımız gün geçtikçe artıyor. Bilgisayar Kurulumu ve Tamiri: Hemen her evde en az bir bilgisayar var.


Gerçekten başarılı olacağımı biliyorum evde kendi kendime hayal kuruyorum, bilgisayarlara bakıp. Biraz açmak gerekirse size İngilizce öğretecek kişinin öncelikle İngilizceyi çok iyi bilmesi ve öğretebiliyor olması gerekir. Ne yazık ki birçok kurs sırf anadili İngilizce diye İngilizce öğretemeyen kişileri işe alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar