11 Ağustos 2017 Cuma

Bir erkek kafasını çeviriyorsa

Bakıp da farkedilince başını çeviren erkeğin amacı nedir sizce? Bakıyor farkedilince de hiçbir şey olmamış gibi başını çeviriyor. Kurnazca yapılan bir hareket mi?


Bu arada hiç de çekingen değil. Eğer aşık olduğun erkek göz göze geldiğiniz zaman hemen kafasını çeviriyorsa bu iyi değil. Yoksa öylesine yapılan bir hareket mi? Veya göz göze geldiğinizde gülümseyip kafasını çeviriyorsa bu da iyi bir şey değil. Ve bunu uzun bir süre devam ettirmesi.


Karşı tarafa olumlu tepkiler veriyorsanız , bu onun için farklı bir heyecan arayışına sebebiyet verebilir. Evli olduğunuzu unutmayın ve. Karşınızda çok hoşlandığınız bir erkek var ve sizin hakkınızda ne düşündüğünü merak ediyorsunuz? Tabii ki ilk etapta gidip konuşamazsınız. Bu hem doğru Son zamanlarda bu konu hakkında çok fazla yorum gelmeye başlayınca bir erkek hoşlandığını nasıl belli eder konusuna yoğunlaşmak istedik.


Sana arada bir “merhaba” der ama bunu onu zor anlayacağın şekilde sessizce söyler. Onunla konuştuğunda veya ona dokunduğunda yanakları kızarır. Onu sana bakarken yakalayabilirsin. Sana baktığını fark ettiğinde kafasını çeviriyorsa seni izliyor demektir.


Cevabını bildiği şeylerde senin yardımını isteyebilir. Aynı ortamda bulunduğunuz bir erkeği her ona bakışınızda size bakarken yakalıyorsanız, siz baktığınızda kafasını anında başka yere çeviriyorsa karşınızda sizden hoşlanan ve çekingen bir erkek olma ihtimali oldukça yüksek! Sizden hoşlanan ve özgüveni tam olan bir erkek ise gözlerinizin içine bakmaktan çekinmez. Dershane de bir kız var. Kendimce ondan hoşlandığımı belli etmek için kızın gözlerinin içine bakıyorum hep hiç bir olumsuz tepki de almadım ne zaman ona baksam bakışlarıma fazlasıyla karşılık aldım.


Birisinin Senden Hoşlandığını Nasıl. Looking for an old soul like myself. My interests include staying up late and taking naps. Find single woman in the US with rapport.


Now, try the right place. Konuştuğum hatun ha bire göz temasından kaçıyorsa ben konuşurken başka yerlere kafasını çeviriyorsa muhabbeti de yürümeyi de bırakıyorum. Hareketleri anlamak en iyisi.


Mesajlara girmeye bile gerek yok. Böyle bir şeyin bir erkek tarafından sorulacagini bile tahmin edemezdim valla. Kardeş alınma gücenme ama ciddi anlamda.


Böyle bir durumla karşılaştığınızda bebeğinizi emmesi için zorlamayın. Zira emmeye devam etmesi durumunda kusmaya başlaması olası bir durumdur. Kaşığı Uzattığınızda Kafasını Çeviriyorsa. Bebeğinizin doymuş olduğunu anlamanın bir diğer yolu da onun yemek yerken vermiş olduğu tepkilerdir. Bir kızın senden hoşlanıp hoşlanmadığını anlamak için seni kesmesine (bakışlarına) güvenme.


Eğer bir kız birinden hoşlanırsa utanır, belli etmemeye çalışır. Ben ayıp bir şey mi yapıyorum? Eğer yapıyorsam beni ilk taciz edecek kişi senin yan masanda tek oturan genç adam değil mi? O arkasını dönüyorsa, yanımdan geçen bey bebeğimi emzirdiğimi görünce hemen kafasını çeviriyorsa, sen bunu bana neden yapıyorsun? Senin gibi biri 3-günde bir eve yüzü mor gelirmiş.


Bakarken gülümsüyorsa yaklaş. Erkek arkadaşımla yüzeysel ilişki yaşadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar