23 Ağustos 2017 Çarşamba

Asik olmadigini soyleyen erkek

Ona göre kendinizi ayarlayın, hehe Agzindan cikan tek bir kelime ile sizi mutlu edebilme kapasitesi olan erkek. Bu adam buyuk olasilikla evlidirde :) seni elde etmek amac baska olamaz. Delikanli adam gibi adam olsaydi yasini soylerdi sonuclara katlanirdi ;). Eskiden hic onemsemezdim ama artik maddiyat onemli hatta zengin biriyle evlenmek istiyorum. Konustugum iki erkekte benden para isteyince fikrim 1derece degisti.


Aradiginin yalnizca huzur oldugunu dusunen, aslinda ne istediginin karsiligini tam olarak kendisi de tanimlayamayan, dis gorunum ve fiziksel cazibenin cok da muhim olmadigini soyleyen fakat sonrasinda bununla yetinemeyen erkeklerimiz icin bu hanimin guzel huylarini bir kenara birakip biraz kalbine de kulak vermesi gerektigine inaniyorum ki bu. Merhaba Arkadaslar, Ben senelik evliyim ve cocugum var biri kız biri erkek eşimle görücü usulu evlendık erken yasta o yasındaydı ben yasındaydım. Daha duygusuz fakat duzelcegine ianniyordim.


Guzel sozler soyleyen hediyelere bogan kisiler bile onun bi nasilsin mesaji kadar mutlu etmiyordu beni. Ama kimse onun kadar da uzemiyordu. Kotu bi olaydan sonra kafamda bitirdim En son bucuk yil gorusmedik.


Numarami degistirdim bana ulasabilcegi her yerden engelledim. O halde beraberinde kocasinin yada erkek mahremlerinden birisinin bulunmasi mutlaka gereklidir. Eger boyle birisi bulunamazsa hic olmazsa hanim akrabalarindan birisi bulunmalidir. Rabbim sizlerin de sikintilarinizi uzuerinizden alsin insallah.


KADINLAR ICIN TESETTURUN SARTLARI 1- Ortu butun vucudu eller ve yuz dahil ortmelidir. Cahiliye devrinde de kadinlar bas ortusu kullanirlardi. Fakat yalniz enselerine baglar veya arkalarina birakirlar, yakalari onden acilir ve gerdanlari oldugu gibi gorunur ziynetleri ortaya cikardi. Escinselligin dogal olmadigini soyleyen sendin.


Ben de sana dogadan escinsel ornekler verdim. Dogurabilen erkekler,erkege donusen hayvanlar ve kendi kendini dolleyen disiler senin kategorize ettigin erkek ve kadin gorevlerine,onlara yukledigin sorumluluklara cevaplardi. Yani bunlarin hepsi dogal. Insanlarin gayligi de dogal.


Bettyboop, Soru eksik oldu gerci, eger ona cok cok asik olmussaniz isler degisebiliyor. Bilmiyorum ama olmasını istemezdim, ama kadınlarda gördüğüm başlıyabildikleri ve devam edebiliyor bende bu sorunun cevabını bilmek isterdim. Sevgi denen şey yalan mı?


Search the history of over 3billion web pages on the Internet. Ailesini, eger Krates ile evlenmesine izin vermezlerse, kendisini oldurmekle tehdit etti. Kendisinin guzel bir erkek olmadigini bilen ve gereksinimsiz hayatini hicbir sekilde degistirmek istemeyen Krates bunu denedi ama bosuna. Ortu erkek elbisesi veya kafir elbisesine benzememelidir.


Opusmek hele ayni cins arasinda pek soz konusu degildir, opeceksenizde bir yanak yeterlidir. Birilerinin iki yanagini opmeye calistiginizda saskinlik yarattiginizi farkedeceksinizdir hemen. Bizde cok normal olan el. Ele kol kola erkek erkege yada Kadin kadina yurumek mesela kesinlikle gay oldugunuz fikrini verecektir. Meger israr edecegmi dusundugunden beni ev araba garantisi olarak kandirmis.


Ben en saf halimle inandim. Onun icin hersey yapmaya hazirdim oysa. Cok icten pazarlıkli bi adam tarafindan kandirildim. Beni aslinda hic sevmeyen gozyaslarimn kendisi nazarinda bi degeri olmadigini soyleyen bi adam tarafndan. Yalan soyleyen acik ara sizsiniz.


Bu su demek ABDnin artik krizin esamesinin olmadigini beratarf ettigini beyanidir. Filmin tanıtımında kadın-erkek ilişkisi diye geçiyor ama yönetmenin vermek istediği bilinçaltı. Besinci haftaya girmisdi,bu arada Avukat Naci bey Sezene telefon edip bir gelisme olup olmadigini sordu, Sezen henuz iyi bir haber yok,ama bir care bulacagiz insallah dedi, Naci bey, gunlerin cabuk gelip gectigini elini cabuk tutmasini soyledi…Bir hafta sonra yine Naci bey telefon etti ve randevu verip Sezeni ofisine cagirdi.


Fuga’yi gectigimiz yil acan isadami Emre Can, arkadasi Volkan Buyukhanli’yi kiramamis ve bu yil isletmeyi ona devretmis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar