17 Aralık 2014 Çarşamba

Duolingoyu bitirdikten sonra

Bilgilendirme için teşekkürler hocam. Herkesin kendince yöntemleri vardır. Sitede kursu bitirdikten sonra tavsiyeler var bir sürü.


Bişey diycem bu duolingoyu çok abartmamış mısınız ya mesela ben dün indirdim ilk testten sonra zaten çoğu tamamdı ağacın akıcılık du ağacın kalanını az önce bitirdim yarım saatimi almadı akıcılık şu an de ve kesinlikle gününüzü falan alacak. Quizlet uygulamasına kaydediyordum ve o okuduğum hikayenin ses dosyasını günde en az iki defa olmak üzere en az bir hafta boyunca dinliyordum. Sonra yazma ve okumayı öğrenirsiniz. Akademik ise daha soyut üst düzey.


Bence Bu set dinleme ve konuşma basamağını en başa alarak doğal yöntemi kapsayan bir set. Gayet bu anlamda başarılı. Bunu unu bitirmek makale okutmaz.


Bu seti bitirdikten sonra Sen kitaplar okuyacaksın. Bir de şu belirtmeliyim ki kelime öğrendikten sonra o kelimeleri tekrar etmezseniz unutursunuz. Bunun tek yöntemi OKUMAKTIR. Sürekli okuyan bir kişi belli süre sonra kelimelere hakim oluyor.


Yabancı dilde okumayan bir kişinin kelime düzeyi çok az olur. Bu sebeple Duolingoyu yaparken de bir yandan Memrise yaparsanız ne ala. Fakat dediğim gibi bitirdikten sonra ikinci kaynak olarak da başlayabilirsiniz. Memrise kendi kurslarının yannında üyeleri tarafından hazırlanmış içerikleri oldukça faydalı kursları barındırıyor. Bu kursları da yapıyor olmak sizi Duolingo sonrası bir.


Bugüne kadar karşımıza çıkan geleneksel dil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar