7 Mart 2016 Pazartesi

Yenimek kursları ücretli mi

Daha fazla bilgiye ulaşmak için geçenler web sitesinde belirtilen numarayı aradığımızda kursların ücretli olduğu bilgine ulaştık. Halk Eğitim Merkezi Kurs Kayıtları Yıl Boyunca Alınıyor. Kurslara Yıl Boyunca Ön Kayıt Olunabilir. YENİMEK’le tanışan ve yıl öğrenci sıralarında oturan Sevil Kaya da hayalleri gerçeğe dönüşenlerden sadece birisi.


Merhaba ücretli mi iskur kursları gibi acaba. Belmek kursları ücretsiz olup, katılımcılara herhangi bir ödeme yapmaz. Hafta sonlarında dikiş kursunuz var mı? Halk eğitim merkezleri ücretli mi? Eskiden halk eğitim merkezleri denince ilk akla gelen hanımlara yönelik dikiş nakış kurslarından başka birşey değildi, şimdi ise her yönden gelişmiş.


Adresi: Demetgül Mahallesi 411. YENİMEK, eğitmenleri, kurslar başlamadan önce günlük seminer aldı. E Kurs Öğretmen haberleri ve güncel son dakika gelişmeleri için tıklayın! Kursta sadece çanta değil kıyafet de diken kursiyerler, kullanmadıkları kıyafetlere geri dönüşümle yeniden hayat veriyor. Millî Eğitim Bakanlığı - Yaygın Eğitim Programları.


Hakkında İstatistikler Kullanım Koşulları Yardım Reklam Sponsorlar Sponsor Üyelik İletişim. Sitemizde yer alan tüm firma bilgileri, firma sahipleri tarafından bildirilmektedir. Bilgilerin yanlışlığından doğabilecek olası sorunlardan sitemiz sorunlu tutulamaz.


Ara eleman yetiştirilmesine katkı verecek iş garantili meslek edindirme kursları bu iş istihdam geliştirme merkezinin görevleri arasında yer alacak. Geçtiğimiz günlerde AKMEK çatımız altında yetiştirmiş olduğumuz İş garantili turizme yönelik meslek eğitimleri kursları son derece verimli oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar