9 Mart 2016 Çarşamba

Doğum günümde kendime not

Doğum günümde kendime not

Doğum günleri duygusal ve kırılgan günler çünkü. Ben de kendi kendime iyi ki doğmuşum, her şeye rağmen hayat çok güzel! O zaman hayatı doya doya yaşamaya başladığım için kadehimi kendime kaldırıyorum, bugün benim doğum günüm, iyi ki doğdum, iyi ki oldum. Sevgili bekle, emin adımlarla geliyoruz. Bugün benim doğum günüm.


Doğum günümde kendime not

Her yıl biraz daha eksiliyor ömür. Bir yıl daha geçip gitti arkasına bakmadan. Karamsarlık değil, yaşlanıyoruz klasiği de değil. Ardıma baktığımda bir yığın kayıp görmemden.


Yaşamımı dolduran sevgili bedenlerin bir. Geçen doğum günümde kendime yazdığım kişisel bir not. Birinde yarattığın iyi hissin o kişiden başkalarına geçiyorsa bu süreler de toplam süreye.


Yapmayı istediklerimin ne kadarını gerçekleştirdim peki? Bu videoyu doğum günümde çektim ve gelecekteki kendime seslendim. Umarım sizin de dinlemekten keyif aldığınız bir sohbet olmuştur.


Diğer konusu altında soruldu. Dedim ki yeni yaşım için kendime bir mektup yazayım. Anlayacağın yabancı değil, senden benden biri.


Uzakta olsamda, katılamayacak olsamda yinede organizasyon benim işim :) Alkıma yakışır bir doğum günü hazırlığına girdim. GÖKKUŞAĞI konseptli doğum günü hazırlıyorum kuzuma. Sanki içimde bir kelebek var ve oradan oraya kanat çırpıyor gibi… Yüzümde bir sincap gülümsemesi, şaşkın ve telaşlı… Gözlerime sanki dün gece iki yıldız düşmüşte haberim yok gibi parlıyor… Bu gün bir yaş daha büyüdüm.


Geçen sene doğum günümde şöyle yazmışı“Bu sene eylül ayında, kendime yeni bir son hediye etmenin arzusu, sorumluluklar sebebiyle içimde patlamışken, bunun huzursuzluğu ile kıvranıp dururken, ekim ayı başladı ve doğum günüm geldi. Ayın biri benim doğum günümdü arayıp kutlayanlar mesaj atanlar hepsi çok güzeldi. Sanırım hatırlanmak böyle zamanlarda daha da bir insana dokunan şeylet oluyor. Geçikmelide olsa bugün sevgili arkadaşım geçikmeli doğum günümü kutladı görüşmek nasip olmadı sana.


Ve ben anne, doğum günümde ağlıyordum bir mezar taşının başında. Ne teselli eden cümleler arıyorum başucumda nede rahatlığını bir yatağın. Benim gibi bir katile, soğuk taşlar çok bile. Seni biraz daha izleyebilmek seninle ilgili daha çok şey biriktirebilmek için kendime zaman verdim. Son doğum günümde kendime yeni bir ben aldım.


Umarım kaderin bitiş çizgisinden uzağım tanrım ! Günahın en has hali ihanet Hakkımı ver gideyim adalet. Son kozum olsun zorda sükunet. Fonksiyonlarını kaybeden işçiler görevlerinden tekme tokat safdışı, birdenbire. Kendime sarılır donarım. Hayatımın en güzel doğum günü.


Ayşe ARMAN en son yazısını mı okumak istiyorsunuz, En güncel köşe yazılarını okumak için hemen tıklayın! Benim yaptıklarım ve yapamadıklarım ile, içinden geçtiğim psikolojiyi elimden geldiğince yazıya dökerek, doğum günümde hem kendime not düşüyor ve olabildiğince kapıyorum, hem de bu konu üzerinde düşünmek isteyenler için ortaya bir şeyler koyuyorum. Yılda bir kez olan şey, neden böyle çabuk geçiyor? Neden doğum günümü bir yıl beklemeliyim. Fakat şimdi gözümü saate dikerek, misafirlerin gitmesini ve yalnız kalmayı istiyordum.


Doğdum, emekledim, yürüdüm, koştum,düştüm, kalktım, oyunlar oynadım, şarkılar söyledim, küstüm, barıştım, çok güldüm, çok ağladım, okudum yazdım, liseyi üniversiteyi bitirdim. Cıvıl cıvıl renklerine ve mozaik tasarımına hayran oldum. Takmak için sabırsızlanıyorum. Bu doğum günümde çekilmiş fotoğraflarım da soluk çıkmış nedense.


O zaman ben doğum günümden bir kaç gün öncesi çektiğim bir öz çekimi ekleyeyim, tarihe bir not düşmek adına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar