28 Ocak 2019 Pazartesi

Eski kartpostallar simli

Eskiden üstü simli kartlar vardı çok severdim. Büyük gözler, Vintage illüstrasyonlar ve Çizimler hakkında daha fazla fikir görün. Yemek tarifleri, ev fikirleri, stil ilhamları ve deneyebileceğiniz başka fikirler keşfedin. Ve birinden simli bir kartpostal almak ne şahane şeydi! Size gelen bu kartpostallar bir de evde adeta özel bir fotoğraf gibi albümlerde saklanırdı.


Eski kartpostallar simli

Hele bir de sevgilinize kartpostal gönderiyorsanız, üzerine kalp resimleri içerisine isimler filan yazılırdı! Eski kartpostalların bir de simli modelleri yok muydu? Onlara işte bayılıyordum.


Pullu, simli olanlar daha pahalı olduğundan onları önem derecesine göre daha yakın olduklarıma alır, diğerlerine simsiz ama kışı ve yeni yılı yine çok güzel anlatanlarını tercih ederdim. Koleksiyonluk Kartpostal ve çeşitli koleksiyon ürünleri uygun fiyatları ve GeT taksitli alışveriş seçenekleriyle sahibinden. SİMLİ,BONCUKLU ESKİ ÇOCUK KARTPOSTALI (2). Sitemizde sunulan özelliklerin ve sitenin işleyişi için bazı çerezlerin kullanılması teknik.


Hani o ışıl ışıl simli kartpostallar. Yeni yıl yaklaştığında kitapçıların dükkan önlerinde yarış baslardı sanki. Herkes en guzel karti begenip bir an once es dost akrabaya bu kartlardan gondermek isterlerdi.


Acaba hangisi insanları daha mutlu etmiştir? Eski zamanlarda özel günlerin bir geleneği olan kartpostallar mı, yoksa şimdi kolayca gönderilen E - Kartlar mı? Simli, parıl parıl olmasını istediğim yerlere de yapıştırıcıyı sürüp, serptim simi gitti.


Merhaba,çalışmalarınıza bayılıyoruum. Gerçekten o eski simli,pullu zarflar bambaşkaydı. Ben kendi yaptığım kartpostallar muhakkak sim ekliyorum:) Önceden kokoşluk diyordum şimdi nostalji diyorum:). Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Satış Yap Bize Ulaşın İade Süreci.


Elsa, Table runners ve Bargello hakkında daha fazla fikir görün. Bu senenin modası olan simli yılbaşı kartpostalları arasında yer alan bu kartpostal örneğimizde görmüş olduğunuz gibi sevdiklerinize hafif şaşalı bir hediye kartpostalı oluşturabilir ve karşınızdakini şaşırtabilirsiniz. Asla unutulmayacak olan bu kartpostallar bir ömür boyu kesinlikle anı olarak saklanacaktır.


Eski kartpostallar simli

Klasik Noeller ile ilgili fikirleri keşfedin. Christmas sleighing scene and other gifs. Oysa o simli kartpostallar, o gül kokulu mektuplar, ana gibi, yâr gibi, dost gibi sever kucaklardı bizleri.


Yastık altlarımıza konuk olurlardı belki, oysa şimdi geçmiş yıllardan kalma bir kaç boynu bükük mektup, ağlıyor gizli gizli, bir kitaplığın kuytu köşesinde, eski bir kitabın tam kalbinde. Koleksiyonunuzda bulundurmak isteyeceğiniz kartpostallar aynı gün kargo fırsatıyla online koleksiyon mağazanız gokcekoleksiyon. Geçen gün de biriktirdiğim eski mektuplarımı karıştırırken bu eski kartpostalları buldum. Nasıl sevdim nasıl eskileri hatırladım anlatamam. He ne diyorduk simli kartpostallar.


Abicim benim kış özentim, sevgim bunlardan sebepmiş meğersem ya. Neden diye sorarsanız kışı karı sevdirmek için ne gerekirse yapmışlar. Bi tane de güneşli güzel bi kartpostal görmedim ki ben.


Ama yine de çok seviyorum bunları. Görünce bunları bi kötü oldum bi fena oldum. Eski Kartpostallar eski hatıralar.


Yılbaşı geldiğin de simli noel amcanınbahçesinde kardan adam olan evlerin resimlerini arardı gözlerimiz. Zamanın birinde, bayraml ar, yeni yıl lar, yaklaştımı, gurbette ki sevdiklerimize kartpostal yollamak için soluğu kırtasiyeler de alırdık. Eğer ailemiz ise uzakta ki. Koleksiyonluk ve çeşitli koleksiyon ürünleri uygun fiyatları ve GeT taksitli alışveriş seçenekleriyle sahibinden.


Sonra eski eşyaları karıştırırken bir kartpostal buldum. Sıcacık, mutluluk dolu sözler, parlak simli bir kağıt. Elime aldığım zaman bile mutlu oldum.


Eski kartpostallar simli

Bazı şeyleri unuttuğumuz için kızdım kendime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar