6 Nisan 2018 Cuma

Rüyada tuvalet taşı görmek

Kişinin alın terine, hayatını idame ettirmesi için çalışmasına, eşiyle vakit geçirmesine, küçük bir iş yerine işaret ederken bazen de bekâr ya da öğrenci evine ve evin pisliğine delalet eder. Nitekim rüyada tuvalet görmek rüya tabirleri içinde en çok aratılan konulardan biri. Hane içindeki yaşantının kişiyi her açıdan mutlu edeceğini ve sahip olunan imkanların şükranla karşılandığını, helal kazancı, azla yetinmeyi ve nefis mücadelesi vermeden yaşanacağını işaret eder. Görülen bu rüya kişinin her daim uğraş ve emek içersinde olmasına işaret eder. Rüyada Tuvalet Taşı Görmek.


Rüyada tuvalet taşı görmek

Kişi aile yaşantısında sıkıntı ve kederden uzak huzurlu bir ömür sürecek demektir. Rüya sahibinin problemlerden uzak sağlıklı bir yaşam sürmesine delalet eder. Rüyayı gören kimsenin etrafında bulunan insanlara yardım etmekten dolayı mutlu olduğuna ve sevap yapmaya özen gösterdiğine yorumlanır. Aynı zamanda iş hayatında başarılı bir dönem geçirecek demektir. Bu rüyayı görenlerin ellerine geçecek toplu paraya yada mirasa delalet eder.


Kişi bu rüyayı gördükten sonra ne yaparsa yapsın bir sonuca ulaşamaz. Kirli tuvalet taşı aynı zamanda harama ve mekruh olana yönelmek demektir. Borçlu olan kişinin bu rüyayı görmesi söz verdiği zaman içerisinde borcunu ödeyemeyeceğine bu nedenle arkadaşıyla arasının bozulacağına rivayet eder. Yanlıştan dönmek manasına da gelen rüya kumar, alkol veya kötü alışkanlıkların pençesine düşerek hayatını mahveden, çevresine ve sevdiklerine zarar veren kimselerin. Tuvalet, rahatlık, fikir, temizlik ve yalnızlık evidir.


Rüyada tuvalet taşı görmek

Bazen tuvalet görmek, hanımıyla başbaşa kalmaya veya malını biriktirdiği deposuna ya da içerisinde malı bulunan dükkana işarettir. Içeri girdiğimde tane farklı farklı tuvalet taşı görüyorum bir tanesinin deliğine bakıyorum içi çok derin daha sonra büyük abdest bozuyorum ve taharetleniyorum o sırada kapıdan bana sesleniyor. Belki yukarda birlikte oluruz diyor ama ben asla olmaz diyorum. Yorumlarınızı rica ederim,Allah.


Biz de bu rüyanın anlamını arayanlar için rüyada tuvalet görmek ile beraber tuvalete gittiğini, tuvalet pisliği, tuvalet taşı vb. Hasta şifasını bulur, zor bir hamilelik süreci, geride kalır ve anne bebeğini kucağına alır. Bir kimse rüyada elini kum içinde görse, dünya islemden bir seye karismasina isarettir. Kumun çok olmasi tabirde azaba isarettir. Rüyasında mezarlığa gittiğini ve mezarların üzerindeki taşlarının üzerindeki yazıları okuyan kimsenin uzun yıllar yaşayacağı ve hayırlı bir kısmet bulacağı rivayet edilir.


Bu kadın ağır başlı, hanım efendi, cefakâr kişidir. Hatta cefakâr oluşu nedeni ile herkes tarafından kendisine gıpta ile bakılır ve herkes tarafından örnek olarak gösterilir. Var olan problemlerini kendi başına çözemeyen ve çevresindeki insanlardan yardım alma gereği duyan rüya sahibinin başında bir sıkıntı var demektir.


Evimin tuvaletinin taştığını görüyorum. Su ne temiz ne kirli ikisinin arasında bir şey. Fare rüya tabiri açıklamasıdır. Bu arada ben de rahmetli olan.


Rüyada tuvalet taşı görmek

Rüyamda bir küvet ya da tuvalet taşı tam hatırlayamıyorum su ile doluydu ve suyun içinde bir fare vardı. Ben o fareyi kaçırmak için üzerine hortumla su sikiyordum. Bu rüya aynı zamanda bu süreçte yaşayabileceğiniz tehlikelere karşı da sizi uyarıcı nitelik taşır. Manevi görüşünüz ve gelecek kaygılarınız ile ilgili bir takım hayat kavgası içerisine düşebilirsiniz fakat bilgece hareket ederek kendi değerinize yakışır.


Rüyayı gören kişi gerçek hayatta işledikleri günahlar sonucunda çektiği vicdan azabından dolayı rüyalarında mezar taşı yada kendini ölmüş olarak görür. Rüya tabirlerine ve islami rüya tabirlerine bakmak için buraya tıklayın. Türkiye’nin en gelişmiş rüya tabirleri sözlüğü. A Harfi ile Başlayan Rüya Tabirleri. En büyük Rüya Tabirleri Sözlüğü.


En güvenilir dini kaynaklardan derlenmiş yorumları bulabilieceğiniz islami rüya tabirleri sitesidir. Ruyada tuvalet görmek erkek için itibar ve kazancın artmasına, kadın için uzun ve sağlıklı bir yaşama işaret eder. Güvenle okuyabilirsiniz.


Ayı şiddet ve kuvvetli olmayan, delil ve düşmanlığında hileye başvuran namert bir hırsızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar