24 Nisan 2018 Salı

Binek araçla servis arayanlar

Türkiye ve yurtdışında 31. Tam zamanlı, dönemsel ve yarı zamanlı iş ilanları. En büyük ve güvenilir iş verenler. Binek araçlı şoför İş İlanları.


Hiç bir koşulda ilana BAŞVURU almaz, ÜYELİK ve CV BİLGİSİ l CV FORMU talep etmez. Servis Aracına İŞ Arayanlar Ve İş Verenler has 21members. Araç Arayanlar İş verenler Yazabilir Tüm Servisci Arkadaşlarımız Aracınız Boş İse Bize Yazın. Güncel eleman iş ilanları şoför arayanlar buluşma noktası Sabah.


Bay bayan tüm iş ilanları için tıklayın. Aradığınız işi sahibinden. Aracanız var ( araba, motorsiklet, kamyon, tır, panelvan, minibüs vb ) ama ne yapabilirim diye düşünüyor kendinize sorup duruyorsanız yazımızın size faydası dokunacağını ümid ediyor ve en azından bir başlangıç noktası olacağını düşünüyoruz.


Genellikle arabamla ne iş yapabilirim diye kendinize sormuşsunuzdur. Boştasınız arabanız kapının önünde yatıyor. Minibüs Şöförü Arayanlar , Kütahya şöför iş ilanları minibüs otobüs servis şöförü arayan turizm tur taşımacılık yolcu taşıma firmaları şirketleri w. Yolcu taşımacılığı şehirlerarası şehiriçi havaalanı ulaşım servis otobüs minibüs araç oto kiralama firmaları ile ulaşım taşıma sektöre hizmet veren belgelendirme src psikoteknik kurs eğitim vs gibi yan sektörlerde faaliyet gösteren şahıs ve kurumsal firmaların bedava hizmet servis tanıtım alım satım ilanları verebileceği ücretsiz portal bilgi tavsiye yorum. Araçlı Şoför Arayanlar,İhtiyacınız olan her yer ve her zaman Araçlı Şoför Hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Kendi aracımla servis işi arıyorum.


Arabamla iş arıyorum kendi arabamla iş arıyorum. KENDİ ARABAMLA İŞ ARIYORUM DİYENELER : Nakliye, servis çekme, taşaron, personel taşımacılığı, okul taşımacılı, servis çekme işi gibi kendi arabamla çalışabileceğim iş ilanı arıyorum. Cebinizi ve konforunuzu düşünen hizmetler!


Tecrübeli Şöför Aranıyor. Pazar günleri tüm gün lojistik ve insan taşıma hizmeti veriyorum. Opel Combo araç kullanabilecek, 4. Levent ve yakın çevresinde ikamet etmekte olan, B tipi sürücü belgesine sahip, aktif olarak iyi araç kullanabilen, askerlik ile ilişiği bulunmayan, dış görünümüne özen gösteren, yaşını aşmamış ve tercihen evli olan bay. San turizme binek aracıyla çalışacak şoförler.


Sarıyer’deki yayınevi depomuza SRC ve psikoteknik belgeleri olan şoför alınacaktır. Servis aracı için Esenyurttan emekli E sınıf şoför. CityLine, birbirinden özel tasarımlara sahip, gerçek anlamda VIP Minibüsleri uzman sürücü ve hostesleri ile çok özel ve seçkin konuklara hizmet vermektedir. Başta İstanbul Airport Transfer hizmetleri olmak üzere beklentilerinizi karşılamak için hizmetinizdeyiz. ACELE 4brüt günlük şoförlü binek araçlarınıza.


Birkaç dakika içinde yolculuğa çıkın. Ya da sürücü ortağı olarak kendi programınıza göre para kazanın. Uber, ulaşımınız, çalışmanız ve başarılı olmanız için size daha iyi yollar sunuyor. Machael Maral Şelalesi yolu çok da düzgün olmasa da bizim gibi binek araçla gidenler vardı.


Yol asfalt değil stabildir. Macahel Yaylası’nda kamp yapacaksanız köyün girişinde bulunan çay bahçesinin az ilerisindeki boş alanı da kullanabilirsiniz. Ya da Erdal abi ( Asma Konak Çay Bahçesi) size yardımcı olabilir.


Hacim ve binek ruhsatlı araba olarak fiyatını hak ediyor. Hepinizi aydınlatmak için yazıyorum bende 1. Polis sizi o yola girdiğinizde görürse direk ceza yazıyor. Zaten F yolların çoğunda yol yok. Ya kumdan ya da her yeri taş olan arazide gidiyorsunuz. Ya da yolları nehirler kesiyor, suyun içerisinden gitmek zorundasınız.


Normal binek araçla suyun içinde kalabilirsiniz. Ben sonradan jantı inçe çevirdim ve birde xenon angel far taktım. Bir hayli dolu bir araç oldu. Hala keyifle kullanıyorum.


Alamo, Avis, Budget, Comet Rent A Car, Enterprise ve Hertz kiralık araç fiyatlarına bakın. En son fiyatlar: Ekonomik Günlük ₺ 69. KAYAK ile İzmir araç kiralama fırsatını hemen bulun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar