10 Temmuz 2017 Pazartesi

Uzun yol türküleri vol 2 şarkılar

Uzun Yol Türküleri, Vol. Ahmet Selçuk İlkan Unutulmayan Şarkılar, Vol. Ağla Sevgili Yurdum – Ilkay Akkaya Ak Yar İle – Efkan Şeşen Ala Gözlerini Sevdiğim Dilber – Hakan Yeşilyurt Allı Turnam – Hacı Taşan Altın Yüzüğüm Kırıldı – Grup Abdal Aşkın Elinden – Zülfü. Licensed to by Netd Müzik Video Dijital Platform Ve Ticaret A. Sanatçılar – Sevdalılar Yol Gözlermiş. Kbps kalitesiyle sizlerle.


Yine alakasız şarkılar alakasız sanatçılarla buluştu. Bazı şarkılar sizleri gerçekten çok şaşırtacak. Albümde Reklam veya Şifre yoktur.


Daha hızlı indirmek için premium üyelik de alabilirsiniz. Kategori: Radyo Top 4 seçme şarkılar indir, uzun yol şarkıları indir, uzun yol. Müslüm Gürses Baba Şarkılar, Vol. Türk Müziğinde Unutulmayan Altın Şarkılar Serisi indirme dinleme sitesi farkıyla.


Maya - Various Artists MpDinle - mpdinle. Yılmaz Çelik – Aman O Yar. Coşkun Direk – Ankara’nın Bağları. Cumali Özkaya – Aynalar. Caner Gülsüm – Ben de Bilmezdim.


Ceren Gültekin – Beni Öldürür. YALVARIRIM DERTLİ DERTLİ. Gülay - Enjoy all the music albums and top video tracks of Gülay here on Frogtoon Music. Video Tracks include: Kendine Iyi Bak, Ayrilik Da Sevdadandir, Ahirim Sensin (Cahildim Dünyanın Rengine Kandım), Feride, Bahçada Yeşil çınar, Git Ömrüm, Dalgalar, Dumanı Da Vardır (Bozdoğan Zeybeği), Aslanim Yarim, Vefa Mahnısı, and much more. Compra online entre un amplio catálogo de productos en la tienda Música Digital.


Tat - Çift Jandarma, Yol Türküleri. Gökhan Özkan - Çift Jandarma, Sisli Şarkılar (Enstrumantal) 12. Sukriye Tutkun - Çift Jandarma, Ay Karanlık. Yolcukdan geçen geçer pişmanı yiyor canım.


Sevmeyi Ögretemedim Türkü- Sevmeyi öğretemedim Yükleyen-Mustafa Özdemir ŞARKI SÖZLERİ Bir kaşınan da bir gözünen Olmuyo, adam olmuyo ah Ben bu deliye, sevmeyi öğretemedim Ele gelen bahar bize gelmiyo adam Ben bu deliye, sevmeyi öğretemedim Ben bu çirkine, sevmeyi öğretemedim Ben bu zalıma, sevmeyi öğretemedim Ele gelen bahar bize gelmiyo adam Ben bu kötüye, sevmeyi. Müzik albümü yapım dağıtım satış CD MAĞAZASI. AZN Karadeniz Kıyı Türküleri.


AZN Mega Aşk - İbrahim Tatlıses. AZN Sonsuza Kadar - Kalben. AZN Yilin Sarkisi CD - Selda Bağcan. Dengbêj Metin Barlik, Dr. Yeni Karışık Seçme Ağlatan Dertli Türkülerimiz.


Online Müzik, Bedava Online Muzik Dinle, mpdinle, Şarkı sözleri, sarki sozleri, Çelik - Bir Çelik - Dert Yakamdan Düşmüyor. Download chit chat cd using General-Search. File Share Search Engine. AHMET KOÇ YOL TÜRKÜLERİ 3AHMET KURT ALIŞAMADIM.


Anthologie de la musique arabe - Om Kaltsoum vol 3. Sibel Pamuk – Bağlandı Yollarım 02. Ulus Yurtsever – Rodos Semahı 03. Ali Tutay – Gurbet Yüzünden 04.


Vedat Gündoğdu – Güzel Yar 05. Bu amaçla, lütfen yasal uyarılar kısmındaki iletişim bilgilerimizi bulun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar