16 Mayıs 2017 Salı

Duolingo kaç günde biter

Diğer öğrencilerin deneyimlerini derinleştirme ve deneyim puanı kazanma stratejilerini oku. Günde yalnızca dakika ayırarak dil. Bişey diycem bu duolingoyu çok abartmamış mısınız ya mesela ben dün indirdim ilk testten sonra zaten çoğu tamamdı ağacın akıcılık du ağacın kalanını az önce bitirdim yarım saatimi almadı akıcılık şu an de ve kesinlikle gününüzü falan alacak bişey olduğunu sanmıyorum yani ağacı bitirdim yabancı dizileri altyazısız izliycem artık diye yazmış.


Türkiye giderek sanayisizleşen bir ülke olma yolunda adım adım ilerliyor. Artık çağın gereği kaçınılmaz bir iştahla yüksek katma değerli ürünleri tüketiyoruz. Ama üretmeden üretemeden… İthal ederek… Düşünsenize bir küresel imalat sanayi içinde Türkiye’nin katma değer payı sadece 1. English gramammer in use serisinin kırmızı kitabını bitir ayda biter bunla beraber internette Özkan çelen diye bir hava var onu takip et güzel bir temel atarsın ardından passage work isinlmli yds hazırlık seti var onu al ve takip et mükemmel bir settir. Bir süre sonra kaç tane yeni kelime öğrendiğinizi görüp şaşıracaksınız.


Sevgili günlük günlerine geri dönün! Haftada bir oturup, o hafta yaşadığınız şeyleri İngilizce olarak yazın. Yazdığınız şey yarım sayfa veya bir sayfa olabilir ama mutlaka her hafta aynı günde defterinizi elinize alıp bir şeyler karalayın. Kırmızı ete çok yüklenmiyorum.


Uzun vadede akdeniz diyetinin vücuda daha faydalı olduğu ile alakalı çok araştırmalar okudum. Ama kırmızı ete yüklendiğim dönemde daha zayıftım. Elemantary seviyesine tıkla. Orada Kitabın özetini ve kitapta kaç kelime ve kaç benzersiz kelime sayısını göreceksin(Bu motivasyon açısından önemli). Diğerleri tamam ama duolingo zaman.


Başkalarını da bu yönde teşvik edin. Sudoku, biraz kafa çalıştırıyor olabilir, tamam, ama kutular çözüldüğü an iş biter, daha sonra hatırlamaya değer bir şey yoktur orada. Teknoloji, sıcak fırsatlar, kampanyalar, otomobil, ülke gündemi, kripto para, eğitim, futbol hakkında bilgiler ve tartışma platformu.


Değil diyenleri yorum bölümüne alalım. Tavşanlar da uykuyu çok severler, günde saat kadar uyuyabilirler. En uzun geceyi en çok sevenler arasında tavşanlar da olabilir! Guinness rekorlar kitabına giren dünyanın en büyük tavşanı tam kilo!


Yarın sabahtan Üsküdar nüfus müdürlüğüne gidecek eşim ama yeni kimliğe başvursak bile en azından bir kaç günde gelir sanırım. Duolingo faydalı bir yabancı dil öğrenme uygulaması. Bir diğer arkadaşım reddetmedi, üye oldu.


Adaylık biter bitmez ilk iş sendikadan ayrıldı. Yazıda var maddeler evet ama. It provides you advanced skills in several popular languages, such as Spanish, English. Ben Katar’a yeni gelecek kişilere ilk bir kaç ay içerisinde araç satın almamalarını öneriyorum.


Sıcaklarda çalışmak gerçekten zor. Temmuz ve Ağustos ayları çok ağır. O da iki hafta gibi bir sürede biter. Yaşadığım ülkeler, gezdiğim yerler ve bana dair anlatımlar. Kadın olarak, anne olarak yaşamak diye başlayacaktım söze, ama burada insan olarak yaşamanın zorluğu daha ağır bastı.


Van kaç gündür kar altında. Bendeki bu şans böyle devam ederse bu da ikinci günde bırakır! Tatbikat, normal seyrinde sürdürülür ve ana safhası biter. Gemiler için tatbikatın intikal yani üslerine geri dönüş safhası başlar. Akşam saatlerinde gemilerin tümü uyku-dinlenme pozisyonuna girerler.


Tam bu sırada güdümlü mermi Muavenet gemisinde köprü üstüne isabet eder ve burayı havaya uçurur. Yatak odası da iki yatak bir komidinden ibaret zaten. Yıllanmış evliliklerin çiftleriyle ilgili bir tespit var, iki kişilik yatakta tek başlarına yatsalar bile yayılamazlarmış, ben böyleyim ama İlker ben yataktayken bile yayıldığından (evet bazen suratımda bir kolla uyanıyorum) onun için geçerli değil. Hemen twitter takipçi kazan twittroloji.


Düzenli olarak derleyip toplamamız gerekir. Temizliği tamamlayıp her şeyi yerli yerine koyduğumuzda artık işimiz biter ve yeni bir temizlik için en azından bir süre odanın dağılmasını beklememiz gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar