26 Ağustos 2019 Pazartesi

Sevdiğim çocuğun numarasını nasıl bulabilirim

Arkadaşlar bu videomda telefon rehberinizde silinen numaraları nasıl geri getirebilirsiniz onu anlattım umarım yardımcı olabilirim anlamadığınız noktaları yorum olarak sorabilirsiniz. Hepinize iyi günler dilerim. Onlara çay götürüyorum, sofra kuruyorum, bazen hep beraber oturup tv izliyoruz ama muhabbetimiz yok. Sanırım ona aşığım ama bakmaya bile utanıyorum ya beni kınarsa diye. Belki hiç hoş karşılamayacak, mecburen onu içimde yaşatıyorum.


Bize gelmediği günler çekilmez oluyor benim için. Abimin telefoonundan numarasını aldım. Telefon numarasını bulabilirim sanırım. Sonra çocuğun yüzünü avuçlarının arasına aldı, “Yanındayım,” dedi.


Benim sevdiğim kelimelerden biri, o sebeple -çok da dikkat etmeyerek hatta neredeyse refleks olarak- kullanmışımdır inanın hiç hatırlamıyorum. Yerine daha uygun bir sözcük. VİRGİN — Sayfa numarasını da ver bari, müşterilerin yalnızca o bölümü okuyacaklardır eminim. LEO — İkinci fasikülde olacaktı, istersen hemen bulabilirim. Fark eder) Ah seninle başa çıkılmaz, artık şu Kırmızı Karaağaç kafasından kurtulman gerek, kırk defa söyledim sana, biraz çağdaş ol, hem camın metrekaresi.


Hakları Sözleşme Maddeleri - Çocuklarımızın yaşama, korunma, gelişme ve katılım haklarını güvence altına alan Birleşmiş Milletler Çocuk Hakları Sözleşmesi ne ve Dünya Çocuk Hakları Günü ne dair tüm detayları sizin için hazırladık. Sevdiğim adamla evlenmek için yıllardır bekliyorum ama o sürekli iş durumlarını bahane edip beni oyalıyor sanki. Bende bu sürecin hızlanması için Armağan hocaya işlem yaptırdım tutacağından emin olamadım ama aldığım sonuç karşısında da şaşkına döndüm gerçekten.


Nasıl bulabilirim o dergiyi” dedi yine kontrol edemediği bir heyecanla “…arkadaşımdır da kendisine ulaşmaya çalışıyorum epeydir” “Bence siz önce Levent Cantek ’i bulun, o size daha çok yardım edecektir” dedi Erol Üyepazarcı, karşısındaki adamın heyecanını merakla izleyerek. Gizemli büyücü ile soğutma büyüsü çalışması yaptırdım sevdiğim adam evliydi ve eşinden boşanmak istiyordu ama eşi bir türlü buna yanaşmıyordu bende en son gizemli büyücü ile adamla kadına soğutma büyüsü yaptım kadın gün içinde kendi isteğiyle adamdan ayrıldı ve bende sonunda sevdiğim admala evlenebildim. Buradan ankesörlü telefonla konuşmak da beceri işi. Ancak önce bu şirketin servis numarasını çeviriyorsunuz.


Sonra ulaşmak istediğiniz telefon numarasını, kartın üzerindeki şifre ve bilimum kodları. Hayırlı geceler zeynep hanm yıldır görüştüğüm ve çok sevdiğim biri var ailemde herkes biliyor onunda beni sevdiğine eminim içimde bir şüpe yok Ama söz konusu ne zman evliliğe gelse sanki ben ona küfrediyormuşum gibi geliyor bir türlü yuva kurmaya ikna edemiyorum sebebini sorduğumda istanbulda yaşam şartlarının zor olduğunu ve bu. Hâlbuki ben her şeyi dün nasıl yaptıysam öyle yapmış, bugünün de iyi geçmesini istemiştim. O yüzden de hiç kızmıyorum ona.


Resim kâğıtlarını sağ eline aldı, olmadı sola aldı. Bir evin önünden geçerken siyah kombinezonlu bir kadın ilişti gözüne. Az önce orda yoktu o kadın. Gündüz çalışmamış, yani hiç değilse bugün sıfır kilometrede.


Hiç olmazsa o gün birinci olmak duygusu hoşuna gitti bıyıklı çocuğun. Yıllardır her işim düştüğünde gittiğim fotoğrafçıya yıllar sonra vesikalık çektirmek için yine gittim. Gözde eskiden beri tanıdığım ve çok sevdiğim bir arkadaşımdır.


Allah aşkına Virginia bu neyin kafası hayatım? Kim dinledi seni bu kadar? Ayakta durarak yazmışmış özenti şey. Kardeşin ressammış la ressam. Ne diye ilham alırsın ki ondan.


Otur yaz işte ne yazacaksan. Bence bu kesin ressam olmak istemiş ama yeteneği yokmuş. Allah razı olsun ondan kısa zaman sonra sevdiğim kız eskisinden daha ilgili şekilde geri döndü.


Tom ve jerry her çocuğun izlediği bir çizgi filmdir bilmeyen yoktur diye düşünüyorum, sonra sevimli kahramanlar, müfettiş gadget, gölgelerin gücü adına güç bende artık diyen He-Man birde onun sevgilisi vardı She-ra hatırlayan varmı? Bu işaretlerin listesini nasıl bulabilirim? Ben ağlamamak için zor tutuyorum kendimi o ise hayatında hiç olmadığı kadar öfkeli. Birbirini seven iki insan, birbirlerinin gözlerine aşk dolu bakıp sevgi cümleleri kuran iki insan nasıl bu hale gelebilir?


Tahminlerimin tümü tuttu neredeyse. Siz bence veterinerinize bu ürünü bir sorun ve onun da tavsiyesini alarak bu ürünü alabilirsiniz ben memnun kaldım. Ev yapımı hamur işleri, bir ailenin bir masada toplanması ve geceyi rahat ve sıcak bir ortamda geçirmesi için harika bir fırsattır. Sadece ev boyunca yayılan koku, bir araya getiriyor ve neşelendiriyor.


Pasta bölümü -, ustaca aşçı çıtır kruvasan, krep ve kekler ister ev yapımı ekmek ve çeşitli dolgular, kek, bisküvi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar