25 Aralık 2017 Pazartesi

Gökyüzüne not tumblr

Gökyüzüne not tumblr

Gökyüzüne Not: Ben seni iki mavinin arasında sevdim. Sen Gökyüzü Kokarsın,, #127776; Keşke tam 20li yaşlarımızda emekli olup, her ay düzenli ve yeterli bir para alıp çantalar sırtta dünyayı gezebilsek. Ve sen bu hikayede benim gökyüzüne bıraktığım en güzel not oldun. Bu hikayenin mavisi sensin. Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love.


Ana Sayfa Soru sor Besleme Rastgele Arşiv Tumblr Temaları. Arşı Reza Zarrab’ın Locasına Karşı Beşiktaş taraftar grubu çArşı, adı yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda geçen iş insanı Reza Zarrab’ın Beşiktaş’ın yeni stadından loca almasına tepki gösteriyor. Edemedim, yetiştiremedim, yapamadım bu hiç bitmez. Hiçbir devirde de bitmemiştir. Ve geceleri gökyüzüne bakarsın.


Her şeyin çok küçük olduğu gezegenimin yerini gösteremem sana. Yıldızım senin için herhangi bir yıldız olsun. Böylece gökyüzündeki bütün. Ne zaman gökyüzüne bir nefes, bir dua gönderdin de ardından onun karşılığı gelmedi? Saçlarına yıldız kondurmak istediğin kişi sana yıldızlarla dolu bir intihar ipi yapıp, seni gökyüzüne iğnelemedi mi?


Gökyüzüne not tumblr

Ne diye inanıyorsun hâlâ insanlara. Onların hepsi sana yara kızım. Bazen yazılarada sığmıyorum, bazen yazılar bile fazla geliyor. Yitip gitti çocukluğum, şimdi o salıncak demirlerini tutmaz ellerim. Bazen gökyüzüne bakıp ‘‘burada ne işim var?


Hayattaki gayesizliğim mi, yoksa acılarımın değersizliği mi söyletiyor bunu, bilmiyorum. Belki de hala alışamadım. Doğdum, gördüm, yaşadım ama. Büyüdükçe gökyüzüne bakmayı da bırakıyor insan.


Gökyüzüne not tumblr

Ruhum hiçbir kıyısı olmayan coşkun bir denizdi, orada bütün başlangıçlar ve sonlar boğulmuştu. Sadece bana söz ver, gökyüzüne baktığın ve yıldız gördüğün her an beni hatırla. Kaynak: cigkoftevemilkshake) ↵ Asıl gönderi sahibi cigkoftevemilkshake ↵ h0usemafia kullanıcısından yeniden bloglandı.


Bir bardak demli çayda gizlidir bazen mutluluk. Demlenmiş muhabbetlere yelken açmanız kaçınılmaz olur. Zamana inat soluklanmaktır çay. Aynı yere bakıyor oluruz seninle, Orada göz göze geliriz belki de, kim bilir? Sonsuzluğun simgesinde göz göze gelmenin ne demek olduğunu sana anlatamayacak kadar yorgunum.


Defalarca sabah oldu, gökyüzüne bakıp sana uyandım. Duasız üşürmüş yürekler bil! Sana bir dua eden olsun, Seninde bir dua ettiğin. Neden uçup gitmiyorsun gökyüzüne? Uygulama tam da bunun için.


Süpermiş Yok ya, hiç istemiyorum. Acılarımın gayesizliği mi, yoksa acılarımın değersizliği mi söyletiyor bunu, bilmiyorum. Sevdanın gökyüzüne kanatlanmış halidir kuşlar. Akif Baltacı) Now Playing Tracks. Sen benim için yaratıldın” dedin gözlerinle.


O sessizliğin içinde gözlerimizle konuştuğumuz ne varsa gökyüzüne not olup uçtu ve biz bir mucizeye inanıp sonsuz bir hikâye olmak istedik. Ahmet Batman’ın yeri bende bir ayrıdır. Her okuduğum kitabında farklı bir güzellik bulurum.


Tüm Zazaca ağıtların gökyüzüne yükseldiği gün. Tarihi katliamlar ve zulümlerle dolu bu coğrafya acılar cehennemi değildir de nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar