18 Nisan 2017 Salı

Kursa gidip ingilizce öğrenen var mı

Sizce İngilizce kursuna gidilmeli midir, gidip de süper öğrenen var mı? Sizce bu sene kursa gitmeme gerek var mı yoksa kendim mi ilerletebilir miyim? Güncellemeler: Takip Et. Yurtdışına gitmeden önce şu an elinizde mevcut olan imkanları kullanmaya çalışın. Arkadaşlar izmirde ingilizce kursuna gidip ingilizceyi iyi derecede öğrenen var mı ? HAngi kursa gittiniz paylaşırmısınız ? Sıfırdan İngilizce nasıl öğrenilir, İngilizce öğrenmeye nereden başlamak gerekir, İngilizce çalışmaya nereden başlamalıyım ya da adım adım İngilizce öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım gibi sorular öğrencilerden sık sık aldığım sorular.


Bu insanlar ay deniyorlar öğrenemiyorlar. Ama kursa gidip bırakıyorlar. Yani bin kelimeyi ayda.


Kısa zamanda bu kadar dil öğrenen ve Ankara ünivesitesinden Filolog (dilbilimci) olarak mezun olan Ferhat Yıldız dil öğrenmesinin hikayesini bize şöyle anlattı. Ya da derslerden sıkılıyor musun? Busuu ile günde dakikada, eğlenerek İngilizce öğren!


Ankarada İngilizce Kursu bir gönderi paylaştı. Sesli okumak sizi İngilizce’yi daha iyi konuşan biri yapar mı? Simple Present Tense öğrenen veya topu topu üç ay kursa giden herkesin,.


Her hafta sonu iki gün, sabahtan Avcılar’dan kalkıp Hisar üstüne gidip gelmek yorucu olmaya başlamıştı. Program konuklarından Dr. Bolat, Eğitim ve Başarı programı yapımcısı Ece Karaboncuk, Eğitimci-Psikolog. Ben de ingilizce öğreniyorum ve ilerletiyorum.


Bu konuda inanın çok kaynak var ve hepside birbirinden değerli bana sorarsanız ilk önce öyle bir kitap almalısınız ki içinde her şey olsun. Bu konuda en iyi yayın Fono yayınları ben bu kursa gittim ve inanın çok yaraını gördüm. Bunun yanında Eğitim setlerinden Rosetta Stone nin orjinalini aldımve telaffuzu orada ilerlettim.


Bir de yurt dışına gidip İngilizce öğrenmeye çalışanlarla ilgili söylenecekler var. Yurt dışına dil öğrenmeye gitmeden önce, o dilde kendi ülkenizde belli bir seviyeye gelin. Yurt dışına belli bir seviyede dil becerisiyle donanmış olarak giderseniz orada daha çok şey öğrenirsiniz ve yaptığınız masraflara değer. Bu nedenle bir kursa gidip İngilizce öğrenmek bazen çok fazla zaman ve enerji kaybına dönüşebiliyor.


Bu programlardan biri de Konuşarak Öğren. Daha eğlenceli olan ise ana dili İngilizce olan birine ait. Okulda öğretmelerle tartışabiliyorum hatta eğitimle ilgili birime gidip şikayet edebiliyorum ama kayınvalidem ve kayınpederimle ancak belli konularda konuşuyor yardımcı oluyorum. Arkadaşlar öncelikle herkese selam, başlıktanda anlayacağınız üzere iyi bir ingilizce kursu aramaktayım. Forumda o kadar inceleme yaptım epeydir bu konu üstüne konuşulmamış,bu yüzden bir başlık açma ihtiyacında bulundum.


Kendine Sor: Online İngilizce Kursu Senin için Uygun mu? Online eğitimin, dil öğrencilerine yönelik eşsiz bir sürü faydası var. Online bir kursa kaydolman gerekir mi gerekmez mi anlamak için bu soruları kendine sor. Yoğun bir programın var mı? Eğer öyleyse online dil eğitimi senin için mükemmel olabilir.


Ancak sıkıntılı bulduğum nokta piyasada çoğu zaman insanların boş boş dersler, teknikler ve programlarla oyalanıp vakitlerinin, paralarının ve umutlarının çalınması. En çok şahit olduğumuz durumlardan birisi bu. Arkadaşlar grup halinde başka bir ülkeye gidip tek kelime konuşmadan geri geliyorlar. Bir kursa gitseler bile kurs bitince eğitim. Kendim yanılmıştım evet ama anadili ingilizce olmayan bir kursa göre fiyatları yüksekti.


Dil, kurallarıyla birlikte öğrenilir, doğrudur. Gramer İçinde Boğularak Öğrenilmez. Dil öğrenmek için sadece gidip gramer kitaplarını alıp onların boşluk doldurma etkinlikleri ile bir yere varılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar