17 Nisan 2017 Pazartesi

Sevgilim tumblr yazıları

Seviyorum bu hissi çünkü mutlu ediyor beni. Tumblr sözleri yazımızda tumblrda paylaşabileceğiniz tumblr mesajları ve tumblr yazılarını bulabilir bu tumblr sözleri ile sosyal medyada fenomen ol. Yine de dünyanın bütün nimetlerinden faydalanmak lazım, benimle ayva yemek ister misin sevgilim? Keşke gelseydim bugün sevgilim yanına, özür dilerim su gitti, elektrik gitti. Birbirinden anlamlı sevgiliye uzun mesaj ve uzun aşk yazıları ile sevgilinizi mutlu edebilir gönlünü alabilirsiniz.


Sevgilim tumblr yazıları

Hayatımdaki ilk sevgimi seninle yaşadım tam ay oldu. Sevgiliye Uzun Mesajlar. Hayatımın merkezi olalı duygularımın kalbimin hayatımın sahibi olalı evet ay olmuş. Sensiz hayatım anlamsız falan diyemem çünkü benim hayatım sensin.


Ben sana çok aşığım aşkım. Hatta hayatım değilim her şeyimsin sen. Tumblr :) Romantizmi pek bilmem ama sabahları sana kahvaltı hazırlamak istiyorum, bunu yaparsam sabah gözümü açtığımda saçların görüntümü engellemiş demektir. Bu da güzel bir güne başlamak demektir. Sana bir parktan sökerken insanlardan laf işittiğim çiçekler vermek istiyorum gül, orkide falan değil bildiğin.


Konu sen olunca kalbimin ritmi değişiyor, kafam duruyor, suratımda salak bi gülümseme oluşuyor. Ve belki tuhaf ama üzerimde yarattığın etkiyi seviyorum. Okulda sürekli yanlışlıkla göz göze geldiğim insanlar var, onlara baktığımı sanıyorlar, halbuki gram umrumda değiller. Sanki çok ömrümüz varmış gibi, beklemeyi öğretiyor bize hayat.


Sen hep beni giden olarak bilsen de, ben bir gün sadece kalan olmaktan senin arkandan gidişini izlemekten çok korkuyorum. Tumblr Sözleri içeriğimize, son yılların popüler sayfası Tumblr’da yer alan en güzel sözleri bir araya getirdik. Tumblr sözleri kategorimizde, anlamlı Tumblr sözleri, İngilizce Tumblr sözleri ve sevgiliye Tumblr sözlerini bulabilirsiniz.


Sevgilim tumblr yazıları

Bunu hayatımdaki en değerli insanlardan biri olan, hayatımda önemli yer etmiş sevgili serdara doğum günü hediyesi olaraktan şeyapıyorum. Sevdin sandım, içim içime. Sen gidersen eğer gökyüzünü anlamını yitirir benim için.


Ne açan güneşin, ne yağan yağmurun anlamı kalır. Sen gittiğin zaman tek başına gitmezsin ki,anlamlarımı da alıp götürürsün benden. Sabırlarımı, sevgimi, huzurumu. Yani sevgilim sen hiç gitme,yokluğun sadece zarar verir. Mesele bir kıza sevgilim demek değildir yeğen.


Asıl mesele tuttuğun eli bir ömür bırakmamaktır. Sıcakkanlı birisiyim ama sohbetten anlayana. Her şeyin ilki güzeldir.


Tumblr Aşk Sözleri, tumblr aşk, tumblr aşk yazıları, tumblr aşk fotoğrafları, tumblr şiirleri, tumblr şiirler, tumblr kişiliği, tumblr da aşk, tumblr aşkı, Ziyaret et. Allah ile ilgili fikirleri keşfedin. Bırak her şeyi, bir bekleyenim var de gel.


Gel ki, bu şehir adımlarınla. Benim can damarımdır senin gözlerin, gözlerinde bir yaş olmak isterim, o gözlerde hayata seninle bakmak isterim, sen tek hayatımsın ne olur anla sevgilim. Paylaşılacak daha ne kadar çok anı var.


En önemlisi ise önümüzde sen ve senin sevgin ile güzelleşecek ise bir ömür var. Değişmek mevsimlere mahsus. Seni bir kat daha seveyim. Tüm özlemimle çekiyorum içime kokunu. Benim için varmışsın gibi hissettiriyor.


Kokun, beni sana mecbur ediyor. Senden kaçışlarım hep sana sığınmamla son buluyor. Sen olmadan olmayacak minik sevgilim. Biliyorum ki, beni seviyorsun. Gözlerinden anlıyorum, bakışlarından.


Bu sayfamızda sevgiliye aşk sözleri içerikli bir yazı hazırladık. Gönlümün saati gibisin sevgilim. Ne zaman aşk zamanı gelse, sen doğarsın gönlüme. Sana yazdıklarım, kalbimin en saf yerinde olgunlaşan inci taneleridir.


Sevgilim tumblr yazıları

Aşkına kanmaya muhtaç olan bir yürek bekler seni, yıldızlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar