25 Şubat 2016 Perşembe

Bmw 320i ed 40 yıl paketi

Bmw 320i ed 40 yıl paketi

Makyajlı olanından sizce almalımıyım artıları eksileri nelerdir yardımcı olur musunuz ? Neyse,320i hakkaten mükemmel bir araç. BENCE fiyatına göre alınabilecek en iyi araç. Ha tabi ikinci el 5lere falan da. Ben olsam c1amg alırım hem dışı hem içi daha güzel motor ve şanzıman olarak 3. C1AMG alırsam kırmızı deri olacak. Normalde CC değil de limitleme standart geliyor.


Bir hız limiti koyuyorsunuz ayağınız gazda olmasına rağmen o hızı geçmiyor. Veya M Sport Paket ile son derece atletik. Yıl paketi var yakıt ortalaması7. Yerine ise hangi motor seçeneğinin geleceği henüz bilinmezliğini koruyor.


En yakın ihtimal olarak yerini 1. SOS Acil Yardım Sistemi. Harman Kardon Ses Sistemi. Dizel arabalardan ciddi manada hoşlanmıyorum. M paket tercih etmememin birinci sebebi koltukların deri olmamasıydı, 40. Bu sebeplerden sport plus bir 320i ed tercih ettim.


Sürüşle başlayacak olursak, eco plus,comfort, sport, sport plus olarak dört seçenek mevcut. BMW yinede beni geçti hatta esp yi. Eğitimli bir profesyonel olan Lastik Bayiniz, lastiği takmak için size gereken yardımı sunacaktır. Tek farkı, fiyat farkının 8. Year Edition paketinden sözediyorum. Yeni BMW Serisi’nin litrelik 320i’ye göre vergi avantajına sahip benzer bir performansla beraber daha uygun satış fiyatı ve düşük yakıt tüketimi gibi konularla öne çıkan 1. EfficientDynamics modeli test konuğumuz.


Yıl Pakette koltuklar gerçek deri (Dakota). Son olarak büyük ekran farkı var deyip geçmişsiniz ama büyük ekranla birlikte Connected Drive ve Uzaktan Erişim hizmetleri de alınmış oluyor. M Plus ile farklarından biri ön park sensörü. Kasa Tipi: Kapı: Motor Gücü: 1hp. Bmwinizle ilgili akliniza takilan birsey mi oldu.


BMW 32 3ve 5bu serilerin en çok tercih edilen modellerinin başında gelmektedir. Diğer popüler BMW modelleri arasında i Mve Egibi çeşitli modeller yer almaktadır. Kısaca bir kârın olmazdı yani yine aynı mantık.


Kaldı ki doların sene önce bu kadar olacağını kimse tahmin de edemezdi. BMW kullanan arkadaşlar bana kızacak ama gerçekten durum böyle. Birazdan ayrıntılara gireceğim. Sanırım bu yüzden acele ile 1. Bahsettiğin araçlar benim dünyam için fazla lüks.


Hiç bir fikrim yok ne alırsan al canım banane. Ayrıca donanım olarak ta 40. BMW 320i ED Makyajlı Kasa Sunroof Bej Deri Koltuk. Yoksa olay araba seçmekse Calıp arkaya bile bakmazdım. Beğeni İstatistikleri - Beğeni.


C 1AMG ye birkaç opsiyon ekledim 1bin TL fiyat çıktı BMW 520i ise en boş 1bin TL. Bu ay icin m fest kapsamimda 3. Arti yil bakim paketi hediyeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar