29 Şubat 2016 Pazartesi

Beni görünce kafasını çeviriyor

Beni görünce kafasını çeviriyor

Yaklaşık hafta önce ayrıldık, ama birbirimizi gördüğümüzde selamlaşıyorduk. Hatalı olan oydu benle dışarı çıkmayıp başka bir kızla gördüğüm için ayrıldım. Eski sevgilim okulda beni görünce hemen kafasını başka tarafa çeviriyor.


Bakmadığını söylediği halde arkadaşlarım sana bakıyor diyor. Daha sonra bir taksiye biniyorum, tam hatırlayamıyorum rüyayı. O da araba gibi bir şey sürüyor, saçları bembeyaz (benden yaş büyük fakat saçları siyah), beni görünce kafasını çeviriyor , arabayı kenara çekip, beni görmemiş numarası yapıyor.


Ben de üzgün bir şekilde taksinin içinde gidiyorum. Bildiğiniz gibi artık herşey sanal alemde dönüyor. Okuldan kızın birisi var facebookta eklemiştim bunu 2-haftadır gayet güzel muhabbet ediyoruz herşey yolunda ama okulda beni görünce kafasını başka tarafa çeviriyor acaba utanıyormu yoksa beni istemiyormu siz ne dersiniz ? O nöbet yerinden beni izliyor, telsizle haberleşiyorduk.


Beni görünce kafasını çeviriyor

Doçka‘yı benim gittiğim yere çeviriyor. Onun da bir mermisi var, sıktığın insan ortadan ikiye yarılır! Kantine açılan koridorlardan birine girdiğini görüyorum. Bende de bilinmeye değer bir şeyler olmalı. Bu şey her neyse onun yakınına götürmeliyim.


Kafasını çeviriyor, beni fark ediyor. Yüzüne beni yeniden umutsuzluğuma gömen bir ifade yerleşiyor. Ama ya Çınar beni selülitli bu diye beğenemezse. Gerçi o beni şimdi de beğenmiyor olabilir.


Ne de güzel beni görünce kafasını çeviriyor. Sürekli gözümün önüne geliyor hayali. Bir dakika bu hayal değil. Hemen koşup ona saldırmalıyım!


Suga İle Hayal Et Neyse sabah uyandım hemen üstümü değiştirdim (videoda) sonra bighit e gittim gördüğüm manzara ile içim parçalandı Suga ve sonyejin. Bence konuyu kimse anlamamış ya da bir tek ben anlamadım. Konu sahibi bir aydınlatır mısın? Benim anladığım eşinin ailesi artık konu sahibini iyi ya da.


Beni hep böyle havalar bitirdi. Bazen aklıma geliyor cok sevmiyorum ama bu sarki insani rahatlatiyor. Bana hediye etmiştin bu şarkıyı.


Ona baktığımda bir iki saniye bakıp kafasını çeviriyor. Suratlar karış, sirke satıyor. Aynı apartmanda oturanlar bile birbirine günaydın demiyor, görünce kafasını çeviriyor. Farkındaysanız çocuk çığlığı yok artık sokaklarda.


Bnde birini çok sewiyorum. Rüyamda eski sevgilimi yeni sevgilisiyle cafede görüyorum beni görüp tuhaf olup kafasını çeviriyor sonra benim yanıma genç bir oğlan geliyor konuşmaya çalışıyor ben istemiyorum benim elimi tutuyor bağırıyorum ağlıyorum eski sevgilim oğlanı dövüyor bana sarılıyor ama tekrar o kızın yanına gidiyor bana bakıyor da. Nasıl düzelticem bu durumu tekrar nasıl bağlanıcaz yardım edin lütfen. Alıyorum kucağıma kötü birşey değil oğlum diyorum ama artık onları görünce bile elleriyle itiyor kafasını çeviriyor.


Uyanma odasında Lida uyandıktan sonra hemşireler beni çağırdı. Gittiğimde biraz ağlamaklıydı fakat beni görünce sakinledi. Ara ara boğazım acıyor dedi, bol bol uyudu ve ameliyattan saat sonra ilk olarak dondurma yedi.


Beni görünce kafasını çeviriyor

Kimseye değil bana geliyo beni görünce koşarak. Gece vakti dışarı çıkıyorum kedi yavrusu hemen beni görür görmez ayaklarına dolanıyo. Hızlı gelince yanlışlıkla üzerine basıyorum, bastığımı farkedince üzülüp elime alıyorum.


Elimi başına götürüyorum o kafasını çeviriyor. Aslında bende çok sevmek isteği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar