27 Ocak 2016 Çarşamba

Denedim oldu dua

Denedim ve tecrübe ettim. Allah tan mağfiret taleb ederim. Sonra sağ elinizi kalbinize götürün. Bu terkibi uygulayarak dileği olan kardeşimiz paylaşmış. Bende faydılı olur kanatiyle olduğu gibi sizinle paylaşıyorum.


Bu duayı internette gezinirken tesadüf eseri buldum. Güncellemeler: Takip Et. Destek olmak için kanalımıza Abone olmayı unutmayalım! Bildirimleri Açmayı Unutmayın.


Videoyu Paylaşabilirsiniz. Arkadaşlar meraba çok uzun süredir burada yazılanları takip ediyorum. Hemen dün akşam yaşadığım şeyi size anlatmak istiyorum. Erkek arkadaşımla evlilik planları yapıyorduk fakat işsizdi. Düzenli olan adetlerim duzensizlesti,psikolojim altüst oldu.


Denedim oldu dua

Temmuz ayına geldik ve ramazana girdik. Ramazan ayı boyunca elimden geldiğince dua ettim, özellikle kadir gecesinde saatlerce ağlayarak dua ederek istedim Rabbimden. Ve o ay yine kırmızı kartı gördüm.


Ama kararliydim ve vazgeçmeyecektim. Mümkünse sabah ezanından yarım saat önce,abdest alın. Dualar ile ilgili fikirleri keşfedin. Ve 1kez anlamını düşünerek okuyun. Siz bir deneyeyim diye duaya yaklaşırsanız, zaten inancınızı baştan kaybedersiniz.


ELİF BENİ MURAT VE İSTEĞİME KAVUŞTUR denilir. Burda birde kendi isteğin her ne ise onuda bi defa söylersin. Sayının böyle binli bi adet olduğuna bakmayın. Dua bu şekilde tamamlanır. Ve dua okur gibi bu kelimeyi tekrar etmeniz bahtınızı açık tutar.


Perşembe: Dikkat edin, Perşembe günleri özellikle kadınlar için çok büyük ödüller vardır. Sanki kadınlara ait bir özel büyü günü imiş gibi bütün her şey onlar için çalışır. O gün, şans ve hayırlı kısmet günüdür. Kilitli Kapıları Açmak İçin Etkili Dua.


Selamlar bağlama büyüsünü daha önce 3gun okumamda etkili oldu bir yil gecti aradan şuan duanın etkisi geçmiş olmalıki eşim aynı eskisi gibi bndn uzaklaşmayA başladı ve şuan tekrar okumaya başladım. Sifa icin dua ararken gordum burayi. Benim yavrumda gecmeyen bi kabizlik var cok agliyo cok kotu belki size basit gelebilir ama yasamadan anlanmiyo yavrum icin bende harap oldum aglamaktan baska birsey gelmiyor artik elimden her yolu denedim. Uzulup aglamam dua etmem yanlis mi oldu.


Elifnur sen hala bekledin bir şey olurmu diye dua ettin olmadı o yüzden rabbim sen en iyisini bilirsin ben elimden geleni yaptım de artık üzülme. Yazdım denedim ama konuşmadı nedeni de bilmiyorum neden konuşmadığını. Lucescu, göreve geldikten gün gibi kısa süre sonra Ukrayna ile karşılaştıklarını ve bu.


Denedim oldu dua

Hocam, alyansım ve taş yüzügüm kayıp kimsenin günahını almak istemem ama evin icinden kayıp oldu. Birde yasini şerifte mübin terdibi. Bu dua öyle bir duadır ki he rne için okunursa o şey elde edlir. Bu dua tecrübe edilmiş bir dua olduğu kaynakta yazılmaktadır. Aynısını denedim oldu teşekkürler fakat bir zararı felan yok değilmi hiç silmeyeceğiz sanırım gerçekten etkılı yöntem domestos vardı onu kullandım ben bu şekil başka yöntemler varmı ayrıca üstte küf önleyici kimyasal maddeden bahsetmiş biri bu maddenin adını tam olarak bilen varmı küfleri yok etme açısından ? Kalpleri celp eden dua bunlardan ilkidir.


Bu gerek aile, gerek iş, gerekse aşk hayatınıza olumlu etki yapacaktır. Bu dua, hazine niteliğindedir ve nice sırları, faziletleri barıdır. Not: belli bir saati yok ama ben gece yarısından sonra yaptım. Kaynak:Açıklamalı büyük dua mecmuasında var. Toplumumuzun 15’i, yani yaklaşık her evli çiftin tanesinin kendi çabaları ile çocuğu olamamaktadır.


Bir kadın, ay içinde kendi çabaları ile hamile kalamazsa, bu çiftin doktora başvurmalarını uygun görüyoruz. Ama o bugündür unutmuyorum. Ve yorumlarda beni mutlu eden bi şey gordum bizim icin dua eden arkadaslarimiz var. Yorumlardan sorada anladimki bizi biz anliyoruz. Bir cok arasdirmalar yaptim kekeleme ile ilgili hepsinde piskolojik tedavi yaziyor.


Bundan once iki defa doktora gittim biraz duzelme oldu aslinda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar