30 Temmuz 2014 Çarşamba

Bir gözele vuruldum dedim ona deyme deyme sözleri

Bir gözele vuruldum dedim ona deyme deyme sözleri

AZERI - Dedim ona Deyme Azeri Mahni. Our new desktop experience was built to be your music destination. Listen to official albums more. Elnare Abdullayeva - Deyme Deyme Mahnı Sözleri : Deyme Deyme Bir gözele vuruldum,dedim ona deyme deyme, Hesretinden qovruldum, yandı canım yara deyme, Dedim insafa gele, xanım ona deyme deyme, Gözlemekten yoruldum,yandı canım yara deyme. Azeri MpArsivimizi Sizlerin görümüne sunuyoruz.


Bir gözele vuruldum dedim ona deyme deyme sözleri

Derdi der olmayı deyme ey lokman Bu sevda serimden aralanmasın. Dedim sen Gözlerim kapalı dedim sen Kalbimin ateşisin bunu da bilesen Her zaman içimde bir gülsün Solmazsın hep sen. Garabağın düzü var, Ona men yar oldum. Düzlerinde guzu var, iki könül bir olsa, Nakarat.


Uca dağ başında biter laleler, Nakarat. Gül-çiçek üstüne düşer laleler, (2) Gülden otrü bülbül eder nâleler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar