22 Temmuz 2019 Pazartesi

Hediye kutusuna ne koysam

Hediye kutusuna ne koysam

Erkek arkadaşıma hediye kutusuna ne koyabilirim? Güncellemeler: Takip Et. Keçeden hazırladığınız güller kutunun içine koyarak güzel bir sürpriz hazırlaya bilirsiniz. Bu sadece ilk adım yazının devamını takip edin.


Bizimle kontak kurduğunuz için teşekkürler. Anladığım kadarıyla gereksiz iletileri engellemek istiyorsunuz. Aşağıdaki adımları uygulayarak Kimlerin size e-posta göndermesine izin verilmeyeceğini belirliyebilirsiniz. Diğer hediye kutularına göre oldukça farklı bir tasarımı olan bu hediye kutusuna yüzük, kolye veya küpe gibi küçük hediyelik eşyalar koyabilirsiniz.


Son derece şık duran bu hediye kutusunu yapmak çok kolay. Malzemeler için ihtiyacınız olan bir adet ceviz, isteğinize göre simli ya da renkli boya, pamuk veya daha önce. Kalp şeklinde kutunun nasıl yapılacağına gelecek olursak, aslında görselde de gördüğünüz üzere. Hediye Kutusu Nasıl Yapılır? KEYİFLİ AKSESUARLAR Sabun Kutusundan Kaşıklık Yapımı Evde Sabun Kutusundan Kaşıklık Yapımı Benim oldum olası mutfaktaki en büyük sıkıntım büyük yemek kasıkları olmuştur.


Hediye kutusuna ne koysam

Mumun içine su kaçmamasına dikkat edin. Süt kutusunun üstünü kesin. Bunu yaparken fitilin alt kısmında santimlik bir pay bırakın. Benmari usulü erittiğiniz mumu süt kutusuna dikkatlice boşaltın.


Yeni harddiskimse açılmıyor. Açılışta, siyah ekranın üzerindeki beyaz yazılar diyor ki, disk bulunamadı. Bunu, çalıştırmak istedigim harddiski bilgisayarın normal hdd yuvasına yerlestirsem de bulamıyor, hdd kutusuna koysam da. Ben yavas çalışmasına razıyım yeter ki çalışsın.


Aldığım yağlı kağıdın yağı biraz kutusuna akmıș yeterli yağ varmıdır yoksa kağıtların altını üstünü ayçiçek yağı ile yağlayayımmı gıda boyası yerine güllü puding koysam olurmu tarif için teşekkür ederim. Helal olsun hediye olarak götürüyorsanız. Acilan sayfada “ Title ” kutusuna blog adınızı,.


Annişe mi koysam, bebişe mi koysam? Bu da ilginizi çekebilir: Beğendiğim blog ve websitesi linkleri. Bebek bezi ısıtıcısını da çok kullandık. Hatta Dante aylıkken bezi terkedene kadar!


Evladım, seni arkaya koysam dersi dinlemeyip uyuyorsun. Ne istiyorsun sen benden? Tamam, belki söylediği şeyler azıcık doğru olabilir. Ama beni uykumdan edip sırf dersi dinlemem için en öne oturtmayacaktınız Gül hocam.


Hele ki şu muşmula suratlıyla hiç otutturmaycaktınız! Bilgisayar teknolojisi baş döndürücü hızla ilerliyor da yan sanayi duruyor mu? Gökhan bey öncelikle çok teşekkür ederim. Benim sorunum çift olarak baktığım sultan papağanım kızgınlık yumurtası yaptı,acaba erkek kuşum dişimi diye birkaç petshopa sordum erkek cevabını aldım yıloır bende erkeğim ilk dişisi ölünce şimdiki duşiyi birbirlerini beğendikleri için aldım. Diyi erkeğin yanına geliyor hatta kızgınlık döneminde neler yapmadıki.


Bunu söylerken de ses tonu aman nolcak amma abarttın der gibiydi. Bir çamaşır teli alıp hediye edesim var da bizzat muhatap olmak istemiyorum. Muammer Erkul isimli şaire ait Yol mu, sana çıkmayan! Ben sürekli kızaran suratıma zaten allık süremiyorum ama arkadaşıma yapacağım bir hediye paketine ambalajlarının güzelliği nedeniyle bir the balm ürünü de koymak istiyordum. Göğsüm daralıyor¸ yüreğim kanıyor¸ olmasaydı sonumuz böyle.


Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz. Annemin birden bire çıkan bir ameliyatı ve bu nedenle uzun bir zamandır yanında olmam, bununla birlikte sınavlarımın üst üste gelmesinden ötürü kitaplarıma yapışıp kalmam, üzerine birde ayakta atlatmaya çabaladığım griple beraber balon gibi olan dudağımın sol üst kısmından ötürü bir süre acıdan konuşamam derken elimde şişen siparişlerden kafamı kaşıyacak. Her neyse, bu malzemeye para verdiğim de yok da deterjan kutusundan hediye olarak çıkıyor bazen.


Ben de bu şekilde kullanmayı tercih ediyorum. Bir tane de banyodaki çöp kutusuna attım. Nice doldurulmuş bebek bezleri atıldı o çöpe, bana mısın demedi. Selamlar bende taze fasulye turşusu yaptım kışın kavurmak için,bahcemde yetiştirdigim yeşil domateslerden turşu kurdum,çesitli reçeller yaptım,domates sosu yaptım,tarhanayi türkiyeden aldim almanyada hicbir sey kurutulmuyor,kilbiberleri actifry de az yagla sarimsakla kizartarak kavonozlara koydum,bahcemde kozledigim patlican ve biberle ajvar yaptim ama ben icine sirkede koyuyorum.


Aynı anda KFC kutusuna burnunu sokup “tüh ya hiç kalmamış” diyen Arca’yı gördük, kahkahamızı zor tuttuk, ikimiz de aynı şeyi düşünüyorduk, mutfak bekar evi mutfağına benziyordu. N’apalım akşam eve vardığımda saat dokuza geliyordu. Fakat artık silkinmenin vakti geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar