27 Şubat 2018 Salı

Başka birine aşık olmak istiyorum

Yeni şarkısını aşka ithaf eden şarkıcı, aşk hayatıyla ilgili de ilginç bir açıklamalarda bulundu. Eğer gerçekten aşık olsaydınız, tüm varlığınız onun görüntüsüyle ve anılarıyla büyülenirdi ve gözünüz başka hiç kimseyi görmezdi. Birine aşık olduğunuzu düşündüğünüz halde hala başkaları ilginizi çekiyorsa, boşuna kendinizi kandırmayın ve anlamsız bir aşk oyununa girmeyin. Böyle bir durumda, belki de.


Başka birine aşık olmak istiyorum

Sürekli onun yanında olmak istiyorum. Evet ona körkütük aşık değilsin ama ona bağlısın. Başka birisi gelip aklını kurcalayamaz. Hep aklında o var ama yine de.


Berksan, “Artık aşık olmak istiyorum. Hatta bu yaz büyük bir aşka giriş yapacağım. Ben bu kıza aşık olmak istiyorum ama bi türlü olmuyor. Benimde te aynı sınıfta olduğum bi çocuk vardı sonra 6. Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri nedir?


Sevelim sevilelim tabii. Ama o kişiyi değil de bu kişiyi arzuluyor olmamızın bir sebebi var. Rüyada tanımadığın birine aşık olmak normal yaşantı. Resmen ona tutuldum hayatımda ilk kez böyle bir şey hissettim onu tekrar görmek istiyorum.


Onu tanımıyorum ve ilk kez rüyamda gördüm. Allah’ım inşallah bu gecede onu rüyamda görürüm ve gerçek hayatta da tanışırız. LGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KONULAR. Ancak belki de en zoru, tarihin başından beri nice gönüllere musallat olan platonik aşk.


Platonik aşık olmak yürek ister, çekilecek dert değildir, işte size sadece platonik aşıkların anlayabileceği şey! Haber: Oktay Volkan Alkaya - oktay. Aşık Olmak İstiyorum Mektubu.


Aşk Sevgi dolu olmalı sevgiliye yazılan her mektup. Aşkı anlatmalı her bir satırı. Ayrılıklarda bile sevgiyi ifade etmeli tüm cümleler. Neden Sevgilim Olsun İstiyorum?


Annem bir haftadır bende kalıyor. Gelen, gideni unutturur derler. Bana kendimi toparlamam için çok. Birinin düşüncelerine aşık olabilirken, diğerinin hayatına aşık olabilirsin. Geçenlerde arkadaşımla konuşurken bana güzel bir şey söylemişti ve ilgimi çekmişti açıkçası.


Bir insan, aslında başka birine değil onun özelliğine aşık olur. Sonunda kendimi ikna ettim, başka birine aşık olmalıydım. Tabii sadece ikna etmek de değil, aynı zamanda ihtiyaç da hissediyordum. Artık yüzü belli olmayan yeni bir erkek figürüyle yeni bir aşk yaşamaya başlamıştım. Bunu gerçeğe dönüştürmek için kendimi sosyal ortamlara attım.


YoruEvli birine aşık oldum onu aşık etmek için dualar okuyorum kabul olurmu,yoksa bu günah mı? Evli bir erkekle evlenmek her ne kadar haram olmasa da bir yuvayı sarsacak, yıkacak ve huzurlarını sarsacak hareketlerde bulunmak kesinlikle caiz değildir. Birisine aşık olduğumuzda, sonsuza dek süreceğini düşünüyoruz.


Madalyonun iki tarafında olmak berbat bir şey. Onlar sadece seks yapmak istiyorum. Ben evli birine âşık oldum.


O erkekle evlenmek için dua etmek istiyorum fakat Allah’ın böyle bir duaya rahmet nazarıyla bakmayacağı korkusuyla edemiyorum. Müslüman, lakin karısı putperest. Aşk, herkese göre farklı bir anlam taşır.


Evli bir bayan değilim, hatta bayan bile değilim ama yinede cevap yazmak istiyorum. Gerek kadın için gerekse erkek için evlilik ahtiyle birine bağlandıktan sonra, bu çiftlerden her hangi birinin 3. Ailesi evleneceği kişiyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar