6 Haziran 2017 Salı

Taha suresi okudum evlendim

Evlilik Duası Okudum Gönlüme Göre Biriyle Tanışıp Evlendim Diyenler. Bismillahirrahmanirrahim. Ma enzelna aleykel kur’ane li teşka. Birseyde ben soracaktim musade varsa ben bunu hergun defa okudum taha suresini erkek arkadasim var hakkimda hayirliysa evliligimde mutlu olcaksam nietiyle ettim ama ben bir bucuk ay okudum ve evlilik karari aldi ama bana evlenmek istedigini soyledi. Kısmet için;defa okuyan, taha suresi okudum evlendim ,taha suresi okuyup evlenen var mı,taha suresi mucizesi,cuma suresi okuyup evlenenler,evlilik icin taha.


Tabi ki aynen devam etmeliyiz doğrusu çıkana kadar. Yetişmez tanesi Cuma suresi anca yetişiyor o sürede. Merhaba kızlar evlilik için yapılan ve Allahın izniyle murada ermeye vesile olan bir uygulamayı sizlerle paylaşıcam katılacak arkadaşlar isimlerini yazdırsın ve her hafta bir kişiye duamızı edelim inşallah. Kur’ân-ı Kerim, Allah tarafından Cebrâil (a.s) vasıtasıyla senelik zaman dilimi içerisinde indirilmiş olan ve okunmasıyla tilavet olunan son mûciz. Taha suresi okunursa ALLAHIN izniyle evlilik olurmuş.


Taha süresini defa okuyan kimsenin kısmeti açılır. Nasip ve kismetin açılması için defa Ahzap süresi okunur 6. Fatır süresini okuyan kimse mahlukat tarafından sevilir. Yasin süresii defa okuyan her murada nail olur. Zuhruf süresini okuyan her muradına nail olur. TÂHÂ suresi ayeti - Diyanet Vakfi, Bir de elini koltuğunun altına sok ki, bir başka mucize olmak üzere o, kusursuz ve lekesiz beyazlıkta çıksın.


D her cuma günü okumaya calistim. Ta-ha suresi Kuran-ı Kerimin 313. Ta-Ha suresi طه ﴿-مَا أَنزَلْنَا عَلَيْكَ الْقُرْآنَ لِتَشْقَى ﴿-إِلَّا تَذْكِرَةً لِّمَن يَخْشَى ﴿-تَنزِيلًا مِّمَّنْ خَلَقَ الْأَرْضَ وَالسَّمَاوَاتِ. Kuranı incelediğimde namazın vakit olduğunu görüyorum. Bilgili arkadaşlar yazarlarsa memnun olurum.


Gazeteci- yazar Taha Kılınç’la hayatına, sosyal medyaya, gençlerin geleceğe bakışlarına ve daha birçok meseleye dair geniş çaplı bir söyleşi gerçekleştirdik. Taha Kılınç’ın öyküsü bir imam- hatip serüveni, devamında ilahiyat fakültesi ve sonrasında ilerleyen gazetecilik süreciyle devam ediyor. Babamın baskı ile beni nişanladığı eşimle evlendim. Onun desteğiyle hem üniversiteyi okudum hem de evdeki kalabalık ailenin yaşamaları ve yetişmeleri sağlandı. Görevimden Demokrat Partilisin diye attılar.


Türk birini istediler bende Türk dini bütün biri ile evlendim. Hep tesettüre girmeyi cok istiyordum yalnız adım atamıyordum buda esimin desteği ile oldu. Okurken sunu fark ettim aslinda o kitaplarda okudumugumuz. Taliplerim azalıyor sevdiğim kişi için çok çabaladım dualar ettim olmadı artık evlenip bir yuva kurmak istiyorum tavsiye edeceğiniz bir dua var mı?


Evlenmek için dua sorusunun cevap: Değerli ziyaretçimiz aleyküm selam, Bu konuda. Günde kez okumanın hayırlı olduğu ve kısmetinizi bulacağınız söylenir. Okunuşu: Festebşirû bi bey’ıkumullezî bâya’tum bihî, ve zâlike huvel fevzul azîm(azîmu). BİR HASTALIKTAN DOLAYI PİSİKOLOJIM ÇOK BOZUKTU GEREĞİNDEN FAZLA BOZUKTU BU SUREYİ DEFAATLA OKUDUM ÇOK FAYDASINI GÖRDÜM ÇÜNKİ ALLAH BURA SIKINTIDA OLAN RESULU YOLUYLA BİZEDE YOL GÖSTERİYOR DUALARIMLA Şahmettin.


Suresi ile ilgili bu madde bir taslaktır. Yahya Efendi Camii’nin emekli imamlarından 1yaşındaki Ali Yıldırm Hoca 21. Cenab-ı Allah rahmet eylesin. Ali Yıldırım Hocaefendi yi bulduk ve hatıralarını bir de Burhan Dergisi okurları için anlatmasını.


Ama sizlerin de dualarının da birbirimiz için kabul gördüğünün en güzel örneğini yaşadım. Az önce paylaşımınızı okudum, o kadar detaylı ve güzel anlatmışsınız ki sayenizde cesaretlendim. Bu yazıda 4vizesine ne şekilde başvurduğumu, başvuru sırasında yüklediğim dokümanları nasıl temin ettiğimi anlatacağım.


Vizeye başvurmadan önce, vizenin koşullarını okudum. Burada anlatacaklarım bu linkte detaylı şekilde yazıyor. Ta fecrin doğuşuna kadar. O gece, esenlik doludur.


Kadir suresi)Yukarıdaki ayetlerde görüldüğü gibi Kur’an-ı Kerim de kadir gecesi anlatılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar