22 Ekim 2014 Çarşamba

Bir gözele vuruldum dedim ona deyme deyme boxca

Hal-hazırda səhifəsində olduğunuz Bir gozele vuruldum dedim ona deyme deyme - Sohret Memmedov 20(YUKLE) mpfaylın keçidini Siz öz saytlarınızda, portallarınızda, sosial şəbəkələrdəki səhifələrinizdə (facebook, twitter və s.), bloq və forumlarda yerləşdirə və ya e-poçt vasitəsilə öz yaxınlarıvıza çox. AZERI - Dedim ona Deyme Azeri Mahni. Our new desktop experience was built to be your music destination.


Listen to official albums more. Delibal fon muzik lost frequencies maahi ve lomkadayam sevgilim. Tergül Berdeli ♬O gözlere sen deyme ♥Dinlemeye Deyer ♥Yeni MuĞaM HD.


Senin Esqin Nefesdi - Mene bir omur besdi (besti nefesti) 20( insta/resid_imanov__ ) Aqşin Fateh feat Nəfəs - Yarem Kenan ve Orxan - sevgi yoxdu inanmiram yalandi abi izrail - inanma esqi yalandi Vəfa Şərifova - Uzaqlaşmaq istədim Vuqar Seda - Firlanim Basina Röya - Kimin Belə Sevgilisi Var Damla - Şansın Yox Şəbnəm Tovuzlu. Bir gözele vuruldum Dedim ona deyme deyme Tergul Berdeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar