14 Mayıs 2018 Pazartesi

Bir kızın bakıp kafasını çevirmesi

Bakıp da farkedilince başını çeviren erkeğin amacı nedir sizce? Bakıyor farkedilince de hiçbir şey olmamış gibi başını çeviriyor. Kurnazca yapılan bir hareket mi? Bu arada hiç de çekingen değil. Oke sen konuya dooon niye bakiyo bak anatim sana olayi kankam bunun kankasina ddi ki bu kiz seni sevio yani ben onu seviomusum ama sevmiom yok oyle bisey yemin ettim falan cck tamam ddi ama galiba sevdmi sanio kufur falanda etti iste herneyse bunun kankas bsnq surekli bakio ben bakinca baska yere bakio snra gulumsiyo otobuste yer verio benle anay ettinlerinde bu cck kiziyo ve mekani terk ediyo.


Yoksa öylesine yapılan bir hareket mi? Herhangi bir şekilde birisiyle bir ilşkiniz başladımı, kendinizi saklamayın o kişiden, aslında öyle olmadığınız gibi öyle imiş gibi davranmayın. Ona anlatamadığım duygularım var. Bana masumca bakıp içten gülümsemesi daha sonra benim ona baktığını görüp utanarak kafasını çevirmesi yüzünün kızarması falan. Kız dönmemeye niyetliyse erkeğin yol göstermesi gereklidir.


Kızı omuz başlarından hafifçe tutup bir tık çevirmesi kızın dönmesi için yeterlidir. Eğer kız direniyorsa demek ki ilerisini istemiyordur. Uğraşamam senle deyip kapıyı kapattı.


Nihayet elime gerçekçi deliller geçmişti. Ayrıca Behzat ç’deki Şule’den sonra ilk kez bir kızın benden hoşlandığını hissetmiştim. Bu da olumlu bir gelişmeydi. Hepimizin çocukken çucuksu saflıklarımız vardı. Mesala ben bazı şarkıları yalnış anlama huyum vardı ki hala anlıyorum gerçi.


Mesala İnleyen nağmeler şarkısında Uçan kuşlar. Sam, radyoda bir daha aşık olmanın imkansızlığından bahsetse de o imkansızlığın peşinden gidilmez. OK KİŞİLİ AŞK BOZUKLUĞU SENDROMUNU ELE ALAN ACI AŞK. Senaristliğini nevi şahsına münhasır yönetmen kategorisinde ele alınan Onur Ünlü’nün yaptığı A. Yapacağınız en iyi şey yaratıcılık canavarının kafasını gördüğünüz yerde hemen ezmeniz yani elinden kağıdı kalemi alıp bir daha böyle saçma şeyler söyleyip, düşünmemesini öğütlemek olabilir.


Evet sevgili ebeveynler ülkenin geleceği ellerimizde. Sırık diye peşinde dolaşır bir saniye ayrılmazken şimdi ilk kez bu kadar yakından görüyordu. Yıllarca gazetelerden ve sosyal medyadan takip ettiği Mehmet Ali Aras canlı kanlı karşısındaydı.


Adamın başını çevirmesi ile hemen önündeki ağacın arkasına saklandı. Kıza söylediklerini duyunca kafasını sağ sola salladı. Bir sevgi arayışındaki Şabaniye dalgalara karşı sigara içen Kartal Tibet’le göz göze gelince şimşekler çakar. Bak dedim ayağını denk al, şahsi meselemizi sonra halledelim dedim ve babasının msn adresini istedim.


Birbirlerine doğru önce boy sonra bel en son omuz planda koşan ikilinin el ele tutuşup dönmeleri, sonra Kartal Tibet’in daha da absürt olsun diye Şabaniye’yi kucaklayıp çevirmesi filan aynı. O ben daha girmedim mi hikayeye yoksa şu reinin zarara vermek istediği arkadaşı ben miiym eğer oysa nie ? Kadınlar manastırında genç bir rahibe koşa koşa baş rahibeye çıkar ve hıçkırıklar içinde en büyük günahı işlediğini söyler ve günahlarının affolması için bir yol göstermesini ister. Baş rahibe kızın yüzüne şöyle bir bakıp bir limon almasını, sonrada ikiye kesip bir yarısını yemesini salık verir. Justin’le aynı anda aynı tepkiyi verdik.


Sidra yere eğdiği kafasını kaldırırken, çantamı omzumdan çıkarıp yere bıraktım. Bu adamın karısı ‘erken gelsin, bir gece neyine yetmiyor’ diyor. Erkek her akşam evde, yemek, ütü ne varsa yapıyor. Bununla “insan aklını ve kudretini aciz bırakan şey” kastedilir. Batı dillerine Latince ‘miraculum’ sözcüğünden ‘Le miracle’ olarak geçmiştir.


Harry Wimple’a öfkeliydi. Bölüm sonu ozellikle tüylerim diken diken oldu kızın ortaya çıkışıyla birlikte gerçekten çok iyi. Tam sıkıntıdan patlamak üzereyken bu video ile karşılaştım.


Altın bulsam bu kadar sevinmezdim. Bir köpekbalığı 1milyon damla deniz suyu içindeki bir damla kanı hissedebilir. Bir fare bir deveye oranla daha uzun süre susuzluğa dayanabilir. Kardeşinin ona çekiçle vurduğunu söyler.


Ama kızın açıklaması gidişatı değiştirir. Dışarından çekiçle bir kedi gelip abisine vurmuş ve ardından kaçmıştır. Kızın bunu gerçekten inanarak söylemesi, babanın abiyi tokatlamasıyla sonuçlanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar