29 Ocak 2014 Çarşamba

Tipsizim nasıl sevgili yaparım

Ben çok tipsizim ya kız arkadaşı yapamam herhalde. Frumtje adında çok güzel bir kızı vardı. Moses kıza umutsuz bir aşkla tutuldu. Bugün dershane ödevlerini yaparken aklıma geldi. Ask anything you want to learn about İLKER by getting on ASKfm.


Merhaba sevgili çekirgeler ve blog severler. Bu sıcak ramazan akşamında biraz genç bünyelere dersler vererek sevap kazanayım istedim. Vallahi çekirgelerin dularıyla ayakta duruyorum ben.


Hem manevi olarak dualarıyla hem de banka hesabıma yaptıkları bağışlarla sağolsunlar:P Bugünkü konumuz çok elzem. Yapabilecek olup da yapamamak çok kötü birşey. Kendime bir çeki düzen versem herşeyi yaparım buna inanıyorum ve yanılmış da sayılmam bu güne kadar ne istediysem başardım özgüven yok özgüvenimi kazandım mı tamamdır. Zaten kendimi bu hale ben getirdim. HANİ DERLER YA NEREDE O ESKİ AŞKLAR.


Fakat kız onun çirkin görüntüsünden ürkmüştü. HAH, O ASKLARDAN BİRİ DE BENİM. Değil ailem hiçbir akrabam olmadığından hayat boyu yalnız yaşadım.


Soğuğa sıcağı vur sıcak söner ya sıcağa soğuk vur yine söner ya o derece seviyorum. Seni Seven Kişinin Baş Harfi Nedir? Hangi Avengers:Endgame Karakteri. Ya ben anlamıyorum, arkadaş biriyle sevgili olduk diye ayrıldıktan sonra kimseyle sevişmeyelim mi? Eğer kadın kezban değilse yani yeaa bilmem ki biraz sürünsün salak sonra dönerim demiyorsa gider biriyle birlikte olur kime ne?


Sevgilisiyken yatsa olay, ayrılınca yatsa olay. Hiç vermese kezban, verince. Aşk Doktorunuz Bölüm İndexi Neden bana güvenmiyor ki ? Sevgilim yüzünden en sevdiğim arkadaşlarımı kaybettim.


Bir kişi cinsiyet falan ayırmadan kendisini seven herkesi sevmelidir. Ve bir kişi kendisiyle sevişmek isteyen herkesle sevişmelidir. Hiçkimse kendisine âşık olan, saygı duyan, değer veren birisini üzme hakkına sahip değildir. Herkesin farklı farklı yapması gerek sorumlulukları var.


Hayatı dolu dolu yaşayabiliyor musunuz ? Okuldan eve,evden okula. Ha ama benim bide işim var sık sık olmasa da var işte. Bide beraber yaşadığınız dağınık bir ev arkadaşınız varsa hayatınız gerçekten zordur. Pek değerli bir zat gelir.


Biliyor musun bugün doğum günüm benim. Hep yazın sevgili Mümine, keşke sizin kadar yazabilsem, sıkıntımı, sevincimi…Aklımdan geçenleri kağıda dökmekte iyi değilim, ben yazamıyorum ama sizi okuyarak çoğu zaman yoldaş buluyorum kendime. Elimden geldiğince yorum yazarak, iyi dilek ve dualarımla yoldaş olabiliyorsam size ne mutlu bana.


Allah yardımcınız olsun. Bilirsiniz ki genelde başkalarının yapmasına gıcık olduğum şeyleri yapmaktan geri duramıyorum. Daha da bilirsiniz ki eleştirdiğim, tartıştığım şeylere de upuzak duramıyorum.


Bölüm -Yeni Araba- from the story Karanlık Boşluk by Huzurdenizinrengi (Şevval) with 1reads. Evet yeni bölüm geldi can. Tabii ki, hem de nasıl…J Yine de Aslına bakarsanız bu izmir mevzusu bu kadar göz önündeyken ve insanlara artık bu mevzudan fenalık gelmişken öyle uzun uzun yorum yapmaya gerek yok, zaten bi aralar bişeyler yazmıştım izmirli kadınlarla ilgili.


Bende böyle birşey vardır. Spora gittiğimin ilk günü eve gittiğim an hemen zayıflamış olmam lazım. Yani göreyim, işe yarıyor mu diye yoksa niye gideyim dimi? Ama sabır diyorlar ya, işte o bende yok.


Ama niyeyse o çocuk baksın diye elimden geleni yaparım. Tüm social medya sitelerimde onu bulurum. Sevgili olduğunu nerden anladın diye sorarsan 1. Alaininde allah cezasını versin hiç kurtarmadı beni anca öküz gibi güldü ve kızardı. Tipsizim bi kere, hiç bi şekilde şansım yok.


Bu iki anlama gelebilir. AKP hesap kitap yapıp ya bir daha bu kadar güçlü gelemeyeceğini anladı, ne bulursam götüreyim diyor, ya da artık sağlamlaştırdım yerimi, halk benden vazgeçmez nasıl olsa, istediğimi yaparım ve bunlar da kafa sallarlar diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar