17 Ocak 2014 Cuma

Kendimi sevmeyi öğrendim

Kendimi sevmeyi nasıl öğrendim. Umarım her birimiz gerçek potansiyelimizi gerçekleştirip, tüm zamanlardan daha. Sonunda kendimi sevmeyi öğrendim ! Belgin Berber adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Sonra da güvenin sevgiden daha kalıcı olduğunu, sevginin güvenin sağlam zemini üzerine kurulduğunu öğrendim.


Kendimi sevmeyi öğrendim

Ve bir süre sonra yazı, kendimi. Ama kendimi sevmeyi, kendimle sevişmeyi öğrendim son senede. Aslında umursamamayı öğrendim ve ampul öyle yandı. KeNdiMi BilDiğiM aN SevMeyİ ÖğrenDiM. Geniş ve rahat olmayı öğrendim.


Coşkulu ve neşeli olmadığım zaman, bunun hiç kimsenin suçu olmadığını ve gülümsemem gerektiğini öğrendim. NCEDEN DİŞ MACUNU GİBİYDİM Kilo verince giyim tarzım değişti. Dar giyemeyen, basenini saklayan bir kadındım. Ana içeriğe atla Bu Blogda Ara Güzel Sözler Güzel Sözler, Çeşitli kategorilere eklenmiş En iyi Güzel Sözler sayfası ve sizlerden gelen yorumlar.


Can Yücel - Her Şey Sende Gizli Şiiri Yerin seni çektiği kadar ağırsın, Kanatların çırpındığı kadar hafif. Sonra da her insanın içinde iyilik ve kötülük bulunduğunu öğrendim. Geriye baktığımda bunu anladım.


Altan İlhan Arslan adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Zaten insan kendini sevebiliyorsa hayatı da sever. Eskiden başkalarına kendimden daha çok değer.


Kendimi sevmeyi öğrendim

Dayatılan güzellik kalıplarına uymadığınız için her aynaya baktığınızda kendinizi mutsuz mu hissediyorsunuz? Henüz yaşındaki bu genç kız kendini olduğu gibi kabul edip seviyor ve belki de kendisinden hiç beklenmeyen bir şeyi yapmak için ilk adımı çoktan attı bile! In a corporate environment one of the things that makes a critical difference for employees is a relaxed congenial environment. Sadece kendimi geliştirmeye itecek kadar yani motive edecek kadar yapıyorum bunu.


Hayattan ne öğrendim Mevlana Sonsuz bir karanligin icinden dogdum. Zamanla isikta yasamayi ogrendim. Karanligi gordum, korktum. Insanlar için olaylarin degil, onlarin daha önemli olduklarini ögrendim. Her ne kadar ince kesersen kes, Kestiginin her zaman iki yüzü olacagini ögrendim.


Sevdigin kisilere sevgi dolu sözler söylemen. KENDİMLE SEVİŞMEYİ ÖĞRENDİM Dışarıdan bakıldığında kendine güvenen bir kadın gibi görünmüyordum. Yapabileceğin tek şey sevebilecek biri olmak.


Sürekli kendimi geliştirmem için beni motive ettiniz. Yanımda oldunuz, sağ olun. Sena’dan da çok şey öğrendim. Güçlü olmayı, hayır demeyi, çok sevmeyi herkesi ama her şeyi.


Son sahneye kadar yanımda olan ve bana çok yardımcı olan partnerime, ay yapıma, sevgili yönetmenlerimize, senaristimize, oyuncu arkadaşlarıma. Acı çektikçe acıyı öğrendim Sevdikçe sevmeyi öğrendim İnsana baktıkça insanı öğrendim Okudukça okumayı öğrendim. Ağladıkça gözyaşı olmayı öğrendim Zehir olmadan zehiri ögrendim Aşık olmadan aşkı öğrendim Öğrendikçe kendimi öğrendim Düşmeden kalkmayı öğrendim Mana içinde manayı. Sonra tenin altında bir ruh bulunduğunu… Sonra da ruhun aslında tenin üstünde olduğunu öğrendim.


Sema Sağlam Sanbay: Önce kendimi sevmeyi öğrendim , ben mutlu olursam herkesi mutlu ederim dedim. Tüm organlarımı sevmeyi, onlarla konuşmayı, yaradanın bana verdikleri için hatta. En önemlisi kendime gülmeyi, kendimle eğlenmeyi, kendimi sevmeyi, hayatla mücadele etmeyi, en zor anımda bile tebessüm edebilmeyi ve daha öğrenmem gereken çok şey olduğunu öğrendim Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun. Ben her şeyi yapabilirim ve benden ayrıldığı gün onun kaybı oldu.


Kendimi sevmeyi öğrendim

Uyuşturucu bağımlısı, alkolik bir adamla üç yıldır beraberdim. Hayatımda ilk önce sevmeyi öğrendim. AFFETMENİN ne olduğunu anladım ve affetmenin aslında yeni insanlar kazandırdığını gördüm. Birisini HATIRLAMANIN aslında ufak bir telefon görüşmesi kadar basit olduğunu. Bir gün geçmişime baktığımda PİŞMANLIĞIMDAN üzülmediğimi gördüm…, bunları ben yaşadım çünkü.


Albino model olan Maejor aynı zamanda oyunculuk yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar