15 Ocak 2018 Pazartesi

Kapalı bir kıza nasıl açılırım

Sokak ortasında tanımadığım bir kıza asla bir şey demem ya numarısını ararım ya da arkasından bakarım. Kapalısı açığı dahil seni tacizci ilan. Hoşlandıgım kıza nasıl açılırım takviye edin gençler? Günler Gençler Size Başımdan Geçen Bir Olayı Anlatıcam İşten Eve Geçerken Yolda Kızın Tekini Gördüm Otobüs Duragına Gidiyordu Emrindeki Bende Aynı Duraga Gidiyodum Kıza Orda Vuruldum Nolmalde Dolmuşla Gİderim Fakat Ona Bakmak İçin Tane Dolmuşa Binmedim.


Hanım bir kız çok seviyorum onu hiç bir kızı sevmedim gibi onun için herşeyi yaparım yapmaya çalışırım ama onu görünce çok heyecan yapıyorum çok utangacım ne yaparım nasıl açılırım bilemiyorum ben kendim iyi efendi bir erkek olarak görüyorum ama bu kız bana bakarmı bilmek istiyorum. Abilerim ablalarım kardeşlerim ben yaşındayım daha bu sene liseye geçtim aynı semtte çok hoşlandığım bir kız var ismi pelin daha kızla hiç konuşmadık beni dogru dürüst tanımıyor bile kız benim çok yakın bir arkadasımın kuzeni bi kaçtane daha arkadasım var kızın akrabası olan facede arkadas olarak ekli şimdi ben bu kıza nasıl yakınlasabilirim kızın. Tesettürlü olmak saçınıza taktığınız bir örtüden ziyade değil zaten. Bir kıza nasıl açılırsın sorusu aslında biz erkekler için en ZARARLI sorulardan bir tanesi.


Bir süre önce akşamüstü sahilde yürürken çok hoşuma giden bir kız gördüm. Karşıdan bana doğru yürüyordu. Geri döndüm, arkasından koştum ve kızı durdurdum.


Kıza dikkatini çekecek birkaç şey söyledim ve onunla konuştum. Merhaba arkadaşlar bende içine çok fazla kapanık bir kızım ayrıca yaşındayım ve 90’na yakın bir kilom var üstüne bu da eklenince iyi içine kapalı biri oldum. Dışarı çıktığım zaman insanların gözü bendeymiş gibi hissediyorum. Okulda hocalarımla bile konuşamıyorum. Kıtalar hareket ediyor biz de onlarla birlikte hareket ediyoruz.


Ne demek efem ne demek Dur dur bir iki bir şey daha sorayım Sana Tarkan desem :d Kuyruklu yalanlar desem Son olarak Tutku? Başını kapatan kıza paten kayamaz diyoruz. Biz açıklar için de kapalılar. Arkadaşlar kısaca özet geçiyim kırtasiyede çalışan bir hatun ve ben bununla tanışmak istiyorum anlaşmamız halinde sevgilide olabilirim arkadaşta devam edebilirim önce tanımam lazım. Arkadaşlara sonsuz teşekkürler çok şahane bir fikir bulduk ve başladım uygulamaya bugun 2. Ya kardeşim seviyorsan utanmıycaksın,Sevmek utanılacak birşey değil,Sevdikten sonra olurda utanılacak birşey yaptığın zaman bol bol utanırsın :D.


Muhtemelen kız senin sınıf arkadaşın. Kızı seviyorsan ona söyleyeceksin utanmayacaksın. Mesela kendimden örnek veriyim.


Denildiği gibi geçmiş her zaman ders,olgunluğa erişebilmek için,saygılar 26. Bır cok başı kapalı ınsan var. Ve benim üstümde kot pantolon,swit ama başım açıktı bana kimse bakmazken kıza özellikle kalça bölümüne gelen geçen bakıyor hem dikkat çekici hem iğrenç hemde uanç verici bence Allah ıslah etsin diyorum.


Kapalı bir kıza nasıl açılırım

Eğer bir gün Allah izin. Artık Ezik Değil Kendine Güvenen Biri Olmak İstiyorum. Konusunu hayatimdegisti.


Pansiyon”,açıldığından beri tek bir kadın müşterisi olmadığı gibi, tek bir kadın çalışanı dahi olmamış, her yaştan erkek konuğa açık ama kadına kapalı bir pansiyondu. Sahibi Recep Bey, kadın sığınma evleri var da neden dövülen, ezilen erkekler için böyle bir yer olmasın. Camla kapalı ofise girip hızla geri geldi.


Kapalı bir kıza nasıl açılırım

Onları kapıda karşılayan asker nereye gidecekleri hakkında bilgi verdikten sonra tuttuğu nöbete geri döndü. Bir başka zararlı da sigaradır. Mustafa kalbini sakinleştiremiyordu.


Ne yazık ki sigara, toplumumuzda yaygın olarak içilen bir maddedir. Mete, rahat bir oturuşa geçmişti ama Melek hâlâ gözleri kapalı duruyordu. Sigaranın kansere olduğunu herkes bilir. Gözlerini açtı, adamın gözlerine baktı. Sonsuz bir kuyu karanlığındayken Mete’nin gözleri, tutkulu bakışlarıyla Melek’in içine işliyor gibiydi.


B:hadi bir yardım ette çıkaralım. G: ya senin arka cebin nerde bacaklarının arkdasında felan mı_? B:Valla annem haklıymış şurdan bir çıklaım bir daha düşük bel pantolan giyenin. AĞRI KESİCİ Bir ölçü balı ölçü ılık su içerisine koyup üzerine bir çay kaşığı toz Tarçın ilave ederek bir krem elde edilir. Bununla vücudun ağrıyan yerlerine masaj yapılır.


Artritli hastalar, bir bardak sıcak su içerisinde kaşık Bal ve bir çay kaşığı toz Tarçını eritip sabah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar