31 Mayıs 2019 Cuma

Bir erkek bir kıza neden fotoğraf atar

Erkek, hoşlandığı kadına duygularını açmadan önce nasıl davranışlar sergiler? Kaçamak şekilde bakışlar atar. Mutlu olduğu zamanlarda bir eksiklik hisseder. Arkadaşlarının yanında onu küçük düşürmek.


Bende diyorum neden böyle oldu asdfgdg. Neden birbirimize sert mızraklar ve taşlar atar olduk? Politikanın bizi yönlendirmesini reddediyorum.


Biz göktaşlarının düştüğü bir evrendeyiz, en ilkel toplumların bile ellerini gökyüzüne açıp dua ettiği bir yerdeyiz. Bir gün biri bir eve geldi, gündüz saatleriydi. Camdan baktı, “Kız Kulesi’nin ışıkları neden yanmıyor” dedi. O zaman insanların ne kadar tatminsiz olabileceğini gördüm. Baklavaları olan muhteşem yakışıklı gay arkadaşınız bir süre sonra size yatakta hayatınızın adamıyla bir fotoğraf yollar ve hayatınız söner.


Müzikten, resimden, aşktan, romantizmden anlayan bir erkek bulduğunuza inandığınız ve ayaklarınızın yerden kesildiği bir anda reddedilirsiniz. Bir erkek ister bir kadınla yeni çıkmaya başlıyor olsun, ister onunla uzun zamandır devam eden bir ilişkide olsun. Yeni albümün kapağında ve bugünkü fotoğraf çekiminde kendisiyle barışık biri var. Yüz yillar boyunca neden kadinlarimiz bu yanlis anlama yüzünde sürekli siddete ve itilmislige maruz kalmis.


Aci olani ise,erkeklerin bir takim sahte hoca bozuntusunun verdigi bu telkin ve fetvalara dayanarak guzelim kadinlarimiza yapmadiklarini birakmamis olmasi. Zenginliğini, gece hayatını, gezip tozmalarını ve kadınlarla ilişkilerini sergilediği Instagram fotoğraflarıyla hızlı bir şekilde fenomen oldu. Seda Diker’in ikinci kitabı Aslında Giden Erkek Yoktur – Dişi Olmanın Unutulan Sırları. Kitapta bir çok bölüm var ve ben önemli gördüklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.


Bir ilişkiye başlarken karşınızdaki erkeği kolayca tanımak için, doğru soruları sormanız gerekiyor. Tabii bir de iyi gözlemci olmalısınız… “Özellikle hazırlıksız yakalandığı durumlardaki davranışları, erkek karakteri hakkında birçok ipucu verir” diyor psikoterapist Rita Benasutti. Nedensiz trip bir kızı rahatın dürtmesiyle oluşan trip türüdür ve ortada bir neden yokken kötüymüş numarası yapar.


Her sorulan soruya boşver filan diye cevap verir çünkü biri gelirde bana noldu diye sorarsa ne dicem diye hiç düşünmemiştir mamalak. Eleman bunu kıza bir çeşit bölgesini işaretleme jesti olarak vermiş. Kız dışardayken ona evde erkek arkadaşı olduğunu hatırlatacağı kadar diğer erkeklere bu kadının bir erkek arkadaşı olduğunu gösteriyor.


Burada büyük bir kendine güvensizlik ve süper beta bir davranış var. Ancak delice severken de uğruna ölünecek tek kişi yine karşı cinstir. Bu inişli çıkışlı duygu şoklarını birbirine. Dün çok garip bir gün geçirdim.


Erkek arkadaşımla buluştum şu sıralar ruhsal açıdan garip şeyler hissediyorum, anlattım çok destek oldu her zaman yanımda. Hep az kişiyi takip eder ve takip ettikleri de tamamen erkek, sadece 2-ayda bir, bir-iki kızı takip eder, onlar da hep onu takip etmeyen kişiler olur ve onlardan da yarım gün ila gün arasında geri çıkar. Haftanın en az 3-günü erkeklerle gezer, onlarla birlikte video, fotoğraf atar ya da tek başına arabasıyla. Neden her yer Kız yurdu neden Erkek yurdu yok? Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az.


Misafir Kullanıcı Cevap. Sözlük – Bir Kızı İlk Kez Öpmek İnci’deki bağlantı linki olumniyekabuletmiyo‘nin yazısının toplanmış hali: o zaman yaşındaydım galiba. Hayranları ünlü isimin verdiği röportajın içeriğini merak ediyor.


Sorularının cevabını haberimizde bulabilirsiniz. Kardeşinin Dünürlük Yaptığı Kıza Dünürlükte Bulunma . Duyar kasmıyorum, buna neden çok takıldın ve neden merak ettin Makerz, ben de bunu merak ettim? Neden iki çift yolda yürürken erkek karşıdan gelen kıza, erkeğin yanındaki kız ise karşıdan gelen erkek yerine önce yanındaki kıza sonra erkeğe bakar? Kadınlar neden daha fazla alışveriş yapar?


Sonra tekrar kıza bakar. E biz, bir kadınla (bir erkekle) ilk adımları atarken vücut diline çok dikkat etmekte fayda var, derken, bir bildiğimiz var herhalde. Bir kadın ellerini ensesinde birleştirirse sizi istiyor, özlüyor demektir. Sabırsızdır, bir sonraki adıma geçmenizi beklemektedir. Ama benim çok sinirimi bozuyor.


Bir de şu var, kız aşık, ama gidip söylemeye utanıyor. Reddedilme korkusu var çünkü. Bir arkadaşını araya sokuyor, o kız da tabiri caizse boku çıkana kadar uğraşıyor.


Yav kızım, bir erkek olarak mesela çok başıma geldi bu. Kızın arkadaşı geldi şu senden hoşlanıyor dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar